Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Co je to za nemoc?

 

NápovědaFórum » Nemoci  

Přejít na předchozí stránku 121 Přejít na další stránku   1  
Co je to za nemoc?
Pro přesnější a rychlejší určení nemoci a její příčiny je vhodné k dotazu přidat fotku.
Doplňující informace o akváriu, např. zda jde o zaběhlou nebo čerstvě založenou nádrž, něco o údržbě (jak často je měněna voda, čištěn filtr) také pomohou.
https://www.sera.de/fileadmin/epapers/PDF/11103_RG_Gesunde_Aquarienfische_CZ.pdf
http://www.akvarijni.cz/nemoci.htm
https://www.jbl.de/?lang=cs&mod=onlinehospital&func=execute
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 4   08.11.2012 20:35 Žena kyo [271] - LabyrintkyRe: Lutien
filtr musis vazne nechat bezet nonstop. to neni o nazoru, to je proste fakt.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek -3   08.11.2012 17:21 Žena Lutien [12]
Hehe děkuji:) něchtěla jsem aby to znělo nějak nafoukaně, omlouvám se jesi to tak vyznělo. Ale jsem studentka jistého těžkého oboru a mám tak nějak sklon ze školy vždy si hooodně číst o věcech, kterým nerozumím. Bohužel jsem před rokem přišla k těm rybičkám a akváriu jako slepá k hopuslím. ale to je jiná pohádka.

Každopádně jsem se ptala několika akvaristů a ti mi opravdu říkali, že vypínat filtr na těch 8 hodin co spím nevadí.

A nezdálo se mi za ten rok, že bych měla nějaké problémy, ostatně ti akvaristé také ne.

Ale jsem ráda za názor:)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   08.11.2012 17:16 Muž Kamilstrom [539] - RostlinyRe: Lutien
Kdyz si cetla"uz dost clanku o akvaristice",tak proc vypinas ten filtr na noc? Si to nejak opomenula zduvodnit,filtr musi bezet opravdu non-stop,jinak si zadelas na jeste vetsi problemy! :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   08.11.2012 16:58 Žena Lutien [12]
Tak umřel. Neztratil vůbec barvu, jen přestal dýchat. Zvláštní - většinou se mi zdálo, že ryba aspoň trochu zbledne. Chudák malý.