Co je to za nemoc?
+ prenasa sa to podla vsetkeho aj na panciernickov, lebo aj druhy vyzera na odchod na druhy svet :(
Dakujem, ja uz som si to skusala vyhladavat ale stranka a forum je megavelke... ale skusim este raz v tom vlakne co pises...
Ale mam este jednu otazku:
TEORETICKY: presuniem vsetky tetry, tetry zomru... ak by som chcela dat do akva opat tetry, musim nejak "vyliecit" vodu alebo nieco podobne? Alebo to bez ryb v akva samo zahynie? alebo mam porozmyslat radsej nad inym druhom ryb...?
Dakujem pekne a idem hladat.
0 13.11.2015 13:09 gebelova4 – mečovka vídeňská
Přes noc se na samcově gonopodiu vytvořila jako-by bílá vláknina která je na konci rozčepířená. Jsem v tom začátečník tak že to vidím poprve. Připomíná mi to malou plíseň. Dno odkaluji 1-2krát týdně. Nevíte z čeho a co to je?
Okamžitě pryč souhlas s Urtman
Už jsme to tady měli několikráz, v nějakém vlákně... Už nevím kdo, ale dával k tomu zajímavou studii, nějakého rusa... Můžeš si to dohledat, je to tuším ve vlákně neonka-nemoc...
Ale kdybych to měl shrnout a odpovědět:
a- to nikdo neví, na výzkumu se pracuje, dnes už to má možná i jméno.
b- ano, ale pouze mezi tetrami
c- zatím nelze, pouze můžeš zabránit dalšímu šíření odstraněním nakažených kusů
d- dle mých vlastních zkušeností a pozorování nic moc, za týden bude vyloučena z hejna a za další týden až dva je po ní a objeví se nová nakažená ryba...
Mé osobní doporučení je pryč s nimi, zkoušel jsem to léčit vším co znám a nejsem sám...
Rád by jsem ti napsal něco povzbudivějšího, ale bohužel...
Ahojte, spoznavate toto?
1. Na jednej rybke som našla pri chvoste take cervene bodky... Pred par dnami som to iste nasla na panciernickovi, ktoremu sa zakalilo oko, dala som ho do karanteny ale po par dnoch sa mu to oko tak zhorsilo, ze som cakala, kedy vybuchne, tak som ho rychlo a snad bezbolestne zlikvidovala... teraz som toto iste nasla na jednej tetre...
2. nieco podobne cervene a rozhodne nie normalne ma dalsia tetra na chvoste...