Co je to za nemoc?

pokut je v mořské vodě zelena řasa je to dobře???
Starší reakce
Podle toho točení se ryby do spirály bych to tipoval na problém nitrifikace s následnou otravu NO2, viz to vyprání filtru pod kohoutkem.

Já bych to tipoval na otravu. Pozorně jsem přečetl problén a vypadá to, že voda se zřejmě náhle zakalila ještě PŘED vypráním filtru. Myslím, že uhynul krab a z rozkládajícího se těla se otrávily i rybky. Mno a teď už se může dít cokoliv, jelikož ve vodě je fšecko možný.

Ale páč jsem začátečník, rady dávat nebudu. Jen bych asi plácal. Ale s tim krabem je to možný, ne?
Starší reakce
me se to taky stalo ale moznosti muzou byt dve: zde jiz zminovana otrava dusikatymi latkami, pak premer NO2,NO3,NH4. druha moznost je, ze pri sberu potravy z hladiny naberou ryby vzduch a ten se jim z tela dostane az po vytraveni.

Duše69 jak si psal,že máš aquel fan 2 plus,no mám také aqual ale fan 1 plus možná by si měl zmenčit ten průtok protože mám FAN 1 na 100l a ten průtok sem musel také zeslabit všichni mi to říkali,že by se mi tvořila řasa ale konkrétně ti neporadím

jakub napsal: rybka mi plave víc na jednu ploutev než na druhou co jí je ??? nechci aby zemřela prosím odpovězte mi
rybka mi plave víc na jednu ploutev než na druhou co jí je ??? nechci aby zemřela
Cti pozorne, je jine osazenstvo nadrze, zadne skalary a zavojnatky

štětičkatá řasa ano konkr hnědá ale zdálo se že ji ožíraj a nerozšiřujese tím to muže bt taky ok pročtu ! Už sem mrtvej zejtra !
Dlouho se se tady neukázala neaktualizoval zítra bude změna !Tohle dobou hodim foto jesi budeš napřímu znovu prokonzultujem a třaba bude nějaká změna zaim dík za rakci zítra !
filtr mám aqael fan 2 500l/h naplno to je špatně ? uhyn jedna tetra před dvěma dny !plynatost dost možná ! akva jede cca rok . Zezačátku uhyn markantní po ustálení asi po 5 měsících v poho až tede tenhle kokrétní problém ale vzpomínám si že se závojnatkama bylo to samy a ty se nakonec tak prapodovně zlomily a uhynuly !