Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Co se to děje s rostlinami?

NápovědaFórum » Akvarijní rostliny » Problémy s rostlinami 

Přejít na předchozí stránku 109 Přejít na další stránku   1  
Co se to děje s rostlinami?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   12.09.2010 19:55 Usine – Re: MoMo
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.09.2010 18:59 Žena Varden [0] - Labyrintky – Re: MoMo
Rostlina mění emerzní listy za submerzní..postupně jí uhnijou listy, které měla když jste ji zakoupil a narostou nové už přizpusobené vodnímu životu.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.09.2010 18:56 Muž MoMo [0] - Živorodky – Uhnívající listy - proč?
Fotka k příspěvku Zdravím, jsem začátečník a chtěl bych se zeptat, jestli neví někdo, proč mi uhnívají listy.
Zde přidávám fotky listů kytek. Osvětlení mám Sun Glo sluneční 15 W, 45 cm (101-1590) na 30l vody.
yfrog.com/…
yfrog.com/…

Starší reakce

Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.09.2010 17:18 Muž Sid [6685] - Rostliny – Re: PetraR
...Samozřejmě bych se ráda obešla bez CO2 a různých "kravinek" navíc, ale zřejmě to nejde. Aspoň mi teda nikdo nic takovýho neporadil...
Jak na to bez CO2 a různých "kravinek" vám poradil Kyknos.
Je na vás, jakou cestu zvolíte. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.09.2010 14:55 Žena kobroor [20] – Re: zuzakara
Jo, ale já si nemyslím, že by se trápily. Rostou celkem dobře, ale trápí mě ty řasy a prostě jim "něco" chybí...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek -1   06.09.2010 14:49 zuzakara – Re: PetraR
Samozřejmě, že to jde, ale člověk se musí trochu snažit. Lepší rostliny přesadit, než je trápit v kamenech.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.09.2010 14:42 Žena kobroor [20] – rostliny