Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Ryby do akvária 51 - 150 l (střední akvárium)

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Výběr ryb / Hodí se tyto rybky k sobě? 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 168 Přejít na další stránku   1  
Ryby do akvária 51 - 150 l (střední akvárium)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.02.2009 12:53 Žena Madu [5] – Re: Rybous
já jsem teda začátečník, ale myslím, že dobrý, víc ryb určitě nedávej:)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.02.2009 12:48 Rybous – Výběr ryb 54l
Mám 54 l akvárko hustě osátzené zatím bez ryb napadlo mě 10x neonka červená , 6x pancéřníček pnda a nic víc co říkáte ?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.02.2009 07:37 V – Re: lukyfa
Proč proboha tolik druhů?!? To není akvárko, ale výkladní skříň. Až na ancíka to jsou všechno hejnový rybky a ty je tam máš napsaný po pár kouscích. Dyť to budou chudáci. Molly, Mečovky i Platy se sice v 50 l běžně chovají (taky jsem to kdysi jako dítě školou povinné dělal), ale není to moc dobré.

Ancíka dej maximálně jednoho (nebo ho radši vynech). Místo dvou P. zelených dej radši 6 menších P. panda. Z těch teter si vyber jeden druh (raději drobnější T. neonovou nebo žhavou) a od něj tam dej tak 8-10 ks. I to je "papírově přerybněno", ale pokud nezapomeneš na dostek rostlinek a máš dobrý filtr, bude to krásně fungovat.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   20.02.2009 23:02 Muž lukyfa [5] – Tak a je to....
Tak se to tak nějak vyjasnilo X-) 4x tetra červená, 5x neonová, 3x žhavá, 2x ancík, 2x pacík zelený a 1x black molly, celkem 17. Chtěl bych ještě tři rybičky- 1 samec a dvě samice, nechci pavý očka(nic proti nim, ale prostě nee). Poraďte co - mečovky, platy??? Děkuju palec

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.02.2009 00:21 Muž Dzira [38] - Rostliny