Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Zakládání akvária

 

NápovědaFórum » Zakládání a údržba akvárií » Zakládání 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 89 Přejít na další stránku   1  
Zakládání akvária
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.10.2011 11:54 Muž MrHu [300] Re: BlueCactus
Kvalitní jsou Eheim (třeba www.akvarista.cz/… dobrej kompromis ceny a výkonu je Atman...:-) ale určitě je takových značek mnohem víc...;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.10.2011 11:47 Muž BlueCactus [0] Re: MrHu
Aha,rozumim,díky.Taky bych to chtěl co nejjednoduší na používání ten filtr, nejsem žádnej technik :-)
Prostě potřebubuju zjistit nějakou kvalitní značku, a pak už si ty ceny sestavení X set srovna
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.10.2011 11:28 Muž MrHu [300] Re: BlueCactus
Aha, takže tam bude bydlet Betta?:-) V tom případě topítko bude potřeba...bublifuk je vnitřní filtr poháněný vzduchem...:-) nemá čerpadlo ale je napojený na vzduchovací motůrek(někomu může vadit, že bývá hlučnější než vnitřní filtr s čerpací hlavou...akvárium mám v pokoji kde spím, vzduchovací motůrek mám volně položený pod gaučem a není slyšet)...já mám v čistém objemu 61 litrů www.akvarista.cz/… (má dost velký objem bio molitanu) s kompresorem Atman...u toho si už nepamatuju cenu, ale bylo to něco okolo 200-250kč...takže celkově mě filtr stál přibližně 400kč...mám tam taky Betty a s vodou problém není...:-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.10.2011 11:28 Muž sirPavol [6]
Ja osobne som za poskladanie. Aj koli cene, aj koli vyberu tecniky ktoru tam chces mat
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.10.2011 11:21 Muž MrHu [300] Re: LiborSprysl