Jaká je to rostlina?
Nevíte si rady s určením správného názvu Vaší vodní rostliny? Pokud máte její fotografii, zde je to správné místo pro položení Vašeho dotazu.
0 05.12.2015 19:20 vera Prosím o název. Zapomněla jsem se zeptat prodejce. Děkuji.
Starší reakce
První bych viděl na Rotala macrandra (kolovka velká) a druhá je nejspíš Ammannia senegalensis (tuhanka senegalskáale) ber to radši nadhledem nejsem odborník,
snad někdo opraví nebo potvrdí.
Já bych řekl, že jsi to určil správně.
0 29.11.2015 16:21 Wendy2 [543] - Tak nějak od všeho trochu :) Ahoj, poradíte prosím co je to za kytí? Prodávající na burze názvy nevěděla
Díky.
Btw se dušovala, že obě jsou akvarijní, nicméně ta první se mi moc nezdá...
Starší reakce
Vpředu kobereček Micranthemum callitrichoides 'Cuba'. Stonkovka vzadu je Bacopa monnieri.
Změna jména. Rotala 'Bonsai', Ammannia sp. 'Bonsai' = Rotala indica
to vzadu bych tipnul na ammania sp. bonsai
Šípatka
to by mělo být ono, děkuji
0 23.11.2015 11:29 stanedav – Kobercová rostlina na fotce
Ahoj, na facebooku se mi ukázala starší nádrž jednoho z místních uživatelů a hodně mě zaujala. Akorát jsem u něj nenašel, o jaké rostlinky v akváriu se jedná - resp. jde mi hlavně o tu nízkou kobercovou, co má v předu akvária. Odkaz na prezentaci nádrže je zde:
rybicky.net/nadrze/18119 + jsem přidal foto
Děkuji za odpovědi
Prosím o řadu co je to za rostlinu? Kdysi dávno před měsíci jsem ztratil cedulku a teď nevím...
Ahoj, dnes som ju nasiel pri rieke, je to limnophila alebo cabomba? (ta fialova)
0 20.11.2015 20:05 gap23
Starší reakce
První foto vpravo je Limnophila sessiliflora,vlevo je Rotala rotundifolia.Druhé foto je Ludwigia palustris.
No daroval mi ji kamos bo se stehuje a on ji pry koupil na burze. A jmeno nezna
0 16.11.2015 19:50 matějiček Dobry den poradite m prosim jaka je to rostlinka?
Malokvětka drobnokvětá
Na druhé fotce je asi ludwigia repens
Prosim identifikaci rostlinek
S tim ze na treti fotce je poupe? te druhe.dekuji