Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Začátečník

 

NápovědaFórum » Zakládání a údržba akvárií  

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 8 Přejít na další stránku   1  
Začátečník
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.08.2020 10:00 Muž kruníř [2] – kŕmenie
zdravím. ako inak som začiatočník a mám takú rafinovanú otázku. Ako riešiť kŕmenie ak som celý víkend preč ??? sú nejké dávkovače alebo proste barbarsky nasypať riadnu dávu ??? (plánujem chovať nenáročné skôr riasožravé rybky)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   23.08.2020 07:21 Jarden Sk Re: Piskot
Ahoj, pridaním pár kameňov Seiryu stones,alebo trochu koralovej drte/Schováš do sieťky za rastliny alebo do filtra a pridávaš kým nebude ph na potrebnej úrovni/. jab63 ti o tom napíše, už ich mal a opačne ich vyberal.. :) Drop na zelenú alebo modro zelenú -podĺa množstva rastlín.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.08.2020 22:37 Piskot – Japanese soil + RO + CO2
Ahoj,
má někdo zkušenosti se substrátem Japanese Soil od Invital? Samo o sobě snižuje pH na 6.5., přidávám upravenou Seachem Equilibrum vodu z reverzní osmózy, která má také menší pH než garantované 7 (??), ještě k tomu přidávám CO2 z láhve, které také snižuje už tak nízké pH. Takže na konečné se pohybuji na pH 5.5. Má někdo nápad, jak trvale udržet pH 6.5 se všemi těmito faktory? Zkoušela jsem naředit vodovodní vodou (která má zas brutální Po) a za pár hodin opět v tahu. Díky

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 4   03.06.2020 22:20 R Muž Anthrax [4765] Re: Minky
Minky napsal: resp hnojivo bude limitujuci faktor.. Neboj se, že by rostliny neměly v novém, ani ne týden starém akvárku, co „žrát“. Živiny jsou ve vodě a samotné rostliny mají určité „zásoby“. Pokud se ti nějaké hned na začátku nechytnou, takto nebude nedostatkem živin.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   03.06.2020 22:10 Muž RAP [1553] Re: Minky