Dobrý den, je to týden co sem založil akvárko. Známí se zbavovali dvou dospělých závojnatek, cca 15 cm možná víc. Prý k tomu dostaneme kompletní příslušenství. Už asi měsíc o tom vím ale nějak skrze jiné záležitosti nebyl čas na studium věcí kolem, poněvadž jsem úplný laik, nechtěl jsem být nepřipravený, nicméně došlo k tomu co tady asi tři dny čtu a co zde většina považuje za totální katastrofu. Akvárko jsem tajně chtěl už delší dobu a protože záchrana zvířat tak nějak k naší rodince patří, řekl jsem ano ale budou to starosti, řekl jsem přítelkyni. Minulou sobotu jsem byl doma a najednou mám hovor, že se nám vezou ty rybky... překvapení údiv, ovšem ryby jsou na cestě takže jdeme na to, snad mě majitel dostatečně poučí alespon v tom základním. Akvárko 50 l, odpovídající filtr s difuzorem
akvarijni-filtry.heureka.cz/…..., na dno nějaké nesmyslně barevné dekorativní, modře zabarvené kamínky frakce odhadnu 4 - 8 mm, toť vše.
Rybku jsme dostali jen jednu, prý ta druhá předevčírem odešla
. Po sestavení akvarka, se napustila voda, už v této době jsem věděl, že minimálně, měřit teplotu vody odhadem je špatně ale prý to tak dělají už dva roky, ryba se dala do hned napuštěného akvaria, pustil se filtr. Dnes už vím, že majitel mě poučil tak dvěma procenty potřebného. Nicméně, ryba přežila týden, ba co více dle mého soudu dobře prospívá, je aktivní, má chuť k jídlu, vylučuje pravidelně a hojně