Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

CO2

 

NápovědaFórum » CO2 » Zkušenosti a rady 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 85 Přejít na další stránku   1  
CO2
souhrn praktických zkušeností se skládáním tlakových setů
rybicky.net/clanky/1177-co2-z-tlakove-lahve-skladame-si-svuj-set-z-overenych-levnych-komponent
Jak aplikovat CO2 z hasičáku - hodně informací o tlakových lahvích, redukčních ventilech...
rybicky.net/forum/12810
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.03.2009 11:38 R Muž Mrakoplash [1776] – Re: Bammaboy
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.03.2009 11:36 Muž Bammaboy [0]
Sid: prosím vás mohli by jste mi říct kolik bude těch kvasnic když použiju čerstvé a jak je tam dostat? (rozmíchat je s vodou?). A jak velikou PETku použít? :-)
Jsem v tomhle docela amatér a chtěl bych to zkusit, všchno je v živote poprvé :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   01.03.2009 11:20 Muž Sid [6629] - Rostliny – Re: JuraS
Kolik dáváte do směsi kvasnic? Pokud to s kvasnicemi přeženete, dojde k "velkému pšouku" a konec...
Zkuste hrnek cukru a 1,5 ml sušených kvasnic. Cukr můžete rozpustit v polovičním množství horké vody, před přidáním kvasnic dolejte studenou. Při teplotě 22st.C se proces bude rozbíhat 24 i více hodin! Ale vydržte to! Pokud se CO2 nerozjede ani po dvou dnech, hledejte netěsnost v systému.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.03.2009 11:05 Muž Jurasek [137]
karlos55 napsal: ...že špatně těsni víčko. S tímhle jsem taky bojoval, nejlíp se mi osvědčilo hadičku přilepit montážním lepidlem Soudal 49. Drží to jak vzteklý a těsnost je skvělá.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.03.2009 10:50 karlos55 – Re: JuraS
Taky jsem měl takoví problém v jednom akva bublal přes týden druhé 1 den a šlus.nakonec jsem zjistil že špatně těsni víčko. ahoj