Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Začátečník

 

NápovědaFórum » Zakládání a údržba akvárií  

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 108 Přejít na další stránku   1  
Začátečník
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.11.2010 21:41 Žena katterinecka [2146] - Rostliny – Re: Luis666666
mě se do podobně velkého akvárka osvědčil EHEIM pick up 2010, ale má docela velký proud, je lepší když je akvárko hustě osázené aby se to rozptýlilo
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.11.2010 21:39 Žena katterinecka [2146] - Rostliny – Re: Luis666666
osvětlení 2x18W stačí, ale je to spíš na méně náročné rostliny
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.11.2010 19:49 Muž Luis666666 [0] – Je to dobré akvárium?
Zdravím

Jsem začátečník a chci se zeptat jestli tady tohle akvárko je pro začátečníka dobré, je tma psané akorát, že to chce koupit lepší filtr to by mi problém nedělalo.Díky za radu.

akvaria.heureka.cz/…

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.11.2010 21:42 Muž mori79 [6] – po mesiaci
Fotka k příspěvku tak tu mate foto po mesiaci celkom dobre sa celkom ujalo aj rastlinky super rastu
 

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.11.2010 15:23 Muž Designer [5695] - Cichlidy – Re: 2lizard
Mozna jsem pouzil spatnou terminologii. Neni proti oknu, jako proti oknu, pac na konci 50m chodby s oknem v cele te chodby o velikosti 1x1m bude tma s urcitymi malymi vyjimkami stale ;-) . Rekneme tedy, ze ja bych si akvarko hned za okno nepostavil.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.11.2010 15:13 Muž Johan [4945] - Rostliny – Re: Designer
Regulovat se nemusí a řasa na skle může být ikdyž do akvária slunce nesvítí. Slunce do akvária není problém. A znám i spoustu akvárií, které jsou osvětleny pouze světlem z okna.
Krom toho jednou za měsíc, za dva, očistit houbičkou sklo není přece žádný problém. ;-)