Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Začátečník

 

NápovědaFórum » Zakládání a údržba akvárií  

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 85 Přejít na další stránku   1  
Začátečník
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 7   17.02.2013 21:44 Muž ludvik [1082] Re: začátečník
Ty litrové objemy proboha nekupuj. I ta třicítka je malá ... ale alespoň něco. Okolo osmi stovek ji už pořídíš. www.zoofast.cz/…
Na zbytek dotazů najdeš odpovědi ve starých příspěvcích, dokonce i v těch odkazech zde nahoře v diskusi.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.02.2013 21:35 začátečník
omlouvám se za zmatek v mém příspěvku :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.02.2013 21:32 začátečník – začínám
jsem úplný začátečník měl jsem asi před 2 týdny bojovnici ale zničil jsem akva při čištění(bojím se přizat kouli) bojovnice byla sice v misce den po té zemřela.
chci si pořídit akva přibližně něco přes 30 l víc mi rodiče nedovolí k dispozici mám 800kč.Poraďte prosím jak ho mám zařídit jestli ho pořídím ještě nevím co na to rodiče jsou pro nějáké 3 l akva. jsem úplný začátečník poraďte prosím cokoliv
:-)

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 4   29.01.2013 17:17 R Muž romant [27987] Re: ejvi
V týden "starým" akváriu a podle popisu slušně zarybněným je okusování ploutví tím menším problémem. Pokud se nebude měnit obden, či denně voda, tak příjdou i úhyny, to není strašení, to je jenom taková informace, co bude následovat. Odkazů, jak při zakládání akvária a následným zarybnění je tady docela dost, jenom na této stránce vlákna jich najdeš hned několik. Určitě to chce tu prezentaci, aby se lépe radilo.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 4   29.01.2013 17:04 Muž Ičin [1405] - Cichlidy