Psala jsem sem sáhodlouhý příspěvek a není tu...tak ještě jednou a stručněji

Zdravím, jsem tu nová, jsem začátečník, mám 15l AQ (Amazonas E15) včetně filtru a LED osvětlení (bílé přes den, modré na noc), na dně kamínky 1-2mm, osázené umělýma rostlinama, voda byla upravena přípravky od Easy Life (první na neutralizaci chlóru a vím já čeho ještě a druhá lahvička obsahuje nitrifikační bakterie), vodu jsem při přípravě nalila odstátou a měla 24´C. Rybák nám po 4dnech pošel