Zakládání akvária
Ma,nebo nema,smysl cas od casu znovu predelat(vycistit a znovu zalozit)akvarium,treba jen preventivne,kdyz tak jak casto?,
Súhlasím, že malé akva = veľké starosti, veľké akva = malé starosti. Ja mám aj 90 litrové aj set 45 litrový a čo sa týka údržby a starostlivosti, tak je to asi rovnaké. Možno preto, že nie som začiatočník a viem už, čo s čím treba urobiť, keď sa vyskytne nejaký problém. Ja si myslím, že pre začiatočníka na zbieranie skúseností je set 45 l akurát. Naučiť sa chovať "obyčajnejšie" rybky, zistiť čo potrebujú k spokojnosti a preskákať si začiatočnícke chyby je najlepší začiatok pre akvaristu. A predpokladám, že 99,9 % akvaristov tak začínalo, začína a bude začínať. Takže vitaj medzi nami.

...malé akvárium = velké starosti
velké akvárium = malé starosti...
Souhlas s Dohnym - praxí překonané dogma...
Můžete svůj výrok podepřít zkušenostmi?
Já mám doma 45 litrový akvárko taky a starosti jsou minimální, vše funguje jak má

napríklad
rybicky.net/fotogalerie.php… a kedže v malawi nebudeš mať asi moc rastlín tak by som to nejako zatiaľ neriešil.Len to akva 54l bude na malawi asi trochu malé

koupila bych komplet akvarko klidne pres inzerat. a nasla bych na nej vic mista

Tak ako píše Chlade.Tiež by som neinvestoval do takého malého akvarka.stačí set.V prípade nedostatočného osvetlenia dorobíš dalšiu žiarivku a mohlo by to byť ok.

Pro začátek by toto akvárko mohlo stačit.Myslím že každý znás začínal menší nádrži.Potom až pořídíš větší.Tak ti tohle poslouží jako porodnička,rozplavávačka,nebo vytěrací nádrž.Či karantena.
0 10.03.2010 20:09 chlade – Re: cc355
zdravím, osobně bych neivestoval tolik do akvária+příslušenství a raději si pořídil akva.set. přijde mnohem levněji, jediná nevýhoda u akva setů bývá slabá síla osvětlení, ale zase by to nemělo mít až tak velký vliv u tak malého akvária. hodně štěstí