Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Betta splendens - chov, odchov

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Druhy ryb - chov 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 125 Přejít na další stránku   1  
Betta splendens - chov, odchov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.05.2008 14:23 Joecz – Re: kukulin
jestli nejsou plesnivé, tak je to v pohodě
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.05.2008 12:15 kukulin
Tak už jsou to dva dny a jikry jsou pořád stejné - bílé, neplesnivé, jako když se vytřeli. Sameček se o ně pořád stará. Mám mu je vyndat, aby se nesnažil zbytečně? Dík
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.05.2008 11:16 R Muž Silent [5946] – Re: richi
Bettu do 80 litrů klidně jo, ale jaký živorodky tam máš? To je široký pojem. Platy, Black Molly, Xify klidně, ale paví očka,tam už bych asi neriskoval.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.05.2008 10:54 richi
Ahoj jsem začátečník mám 80.l akvarko kde mám živorodky.Chtel bych si koupit Betu mužou být spolu?dík.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   18.05.2008 10:16 Muž vojtak [96] - Cichlidy – Re: kukulin
Podle mych zkusenosti je lepsi, kdyz samec pred vyterem postavi jen male hnizdo, okolo tech 3-4cm. Tenhle typ samce po vytreni jikry shromazdi do vyssiho hnizda teto velikosti, zatimco samec, ktery pred vyterem postavi vetsi hnizdo, jikry rozptyli a kolikrat mu i z hnizda nejake vypadnou a on je nenajde, protoze musi hlidat velkou plochu. Ale na druhou stranu se mladata samce s velkym hnizdem lihnou rychleji, a rozplavou se min. o den drive nez u druheho samce. Ale cas mezi nasazenim do vytiracky a rozplavanim mladych je priblizne stejny, protoze samci trva stavba hnizda o jedno odpoledne dele, a netre se pred tim, kdy si mysli, ze ma hnizdo optimalni velikost.