PMDD
Vycházel jsem z fotografie akva před 10 dny, teď jsem si přečetl i zápis v deníku.
Dobrá - takže trhutku už na hladině nemáš. Ale nemáš v akva ani celou řadu rostlin, které ti "odešly" v době, kdy jsi na hladině trhutku měl.
Hodně štěstí s PMDD.
Já, Ti nechci šahat do svědomí, ale když si přečtu co píšeš v deníku, tak se ani nedivím, že Ti rostliny spíše skomírají než rostou. Pravidelná údržba v podobě výměny 30% vody v akva je dobrou prevencí a základem ke zdárněji se vyvíjejícím rostlinstvu.
šak na hladině už nic nemám. A PMDD chci asi proto, abych hnojil ne? Moje rosliny nerostou dobře!
...Také uvažuji o přidávání PMDD...
A to proč?
Třeba by na začátek stačilo vyčistit hladinu od trhutky.
0 27.02.2011 13:07 ttt – Re: romant
Nie, nie plavajúce rastliny nechcem ani vidieť... Mal som akési také drobnulinké plávajúce , tie dokázali za týždeň uplne zatieniť hladinu. A to si ja také tienenie nemôžem dovoliť pri takých rastlinách ako je diandra, ammania, ktoré sú odkázané na silné osvetlenie , samozrejme okrem iného...dosť často sa mi stávalo že som musel odcestovať na týždeň a ono sa to tak porozrastalo po celom akva, že niekedy to vypadalo ako keby som pod osvetlenie prestrel dáku deku, úplne to zatienilo celú hladinu. najhoršie na tom bolo to že som sa toho potom nevedel dosť dlho zbaviť. Tuším sa to volalo Lemna minor.
Také uvažuji o přidávání PMDD. ALe vůbec nevím, jaký do mého AQ potřebuji, protože přeci jen hodnoty jsou důležité. Poradíte mi? Ptejte se mě na všechny věci a hodnoty ohledně AQ a hned Vám řeknu...
Děkuji
Mrkni se na tuhle, tu jsem měl na mysli. Je to plovoucí rostlina a když se nenechá tolik rozrůst, aby zastínila celou hladinu, tak dokáže odvést pořádný kus práce.
0 27.02.2011 12:17 ttt – Re: romant