Výkonné LED čipy, CREE, COB, apod.
v dnešní době je vše plug-in

jak v čem?
Led čipy jsou na "plate", ten je přišroubovanej přes izolační průchodky na průběžnej Al chladič, kterej je přišroubován přes tři distanční sloupky na Al šasi světla. Na LEDkách jsou reflektory s čočkama 60°. Zespodu světla je plexi průhlednej kryt. Zdroje používám Meanwell, nebo regulovatelný Roal Strato.
Ten je až zbytečnej(ale hezkej),na 10W,ale i na 20W stačí obyčejný boxovaný chladič i ze starýho pentia

Naštěstí už to udělali jiní

,já si všechny osvětlení akva dělám sám,ale nejsem milionář,takže všechno "home made výroba",asi bys nad tim ohrnul nos,ale když to za né desetinu,ale dvacetinu ceny svítí minimálně stejně a nepudu s tim nikam na výstavu,tak mě to stačí

A mám z toho větší radost,než dát třetinu výplaty za pár led diod

já jsem programátor a síťový administrátor ... moje šikovnost končí u krimpovacích kleští. Kdybych to uměl udělat (hezky!) tak netrávím tolik času na googlu.
KarlosS: tak šup a lepší fotky! Obal prodává. A ten napájecí kabel by asi bylo lepší přesunout na delší stranu na kraj. Takhle z boku to je moc vidět. Řešení napájení se mi líbí právě u toho eheimu - žádný kabel, držák sám je vodičem.
MAXXO 30 to delaš ty ? v čem jsou ty ledky nacpaný ?
tak si něco udělej ,, pořadnou jednu ledku 20W k tomu zdroj, a brutalní chladič na CPU třeba tady ten
www.alza.cz/… už bych to mněl hotové kdyby kluci činští pustili baliček přez hranice

jasně, souhlas. Jo fotky jsou z vývoje. Samozřejmě kabel je standartně dodáván kulatý černý nebo bílý. Moc děkuji za tipy.
Jo a můžu ti dát tip na někoho, kdo to zetlight světlo má.
Jsi o třetinu levnější, to je pravda ... ale co si budeme nalhávat, je to ošklivější. Zvlášť ten kabel s konektorem

Normálně by mě to až tolik nevadilo, jsem technicky založený, ne žádný umělec. Ale nad otevřené akvárko bych přeci jenom raději něco jiného.