Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Výkonné LED čipy, CREE, COB, apod.

NápovědaFórum » Technika » Osvětlení 

Akvaristik.eu

Žádná předchozí stránka 1 Přejít na další stránku   1  
Výkonné LED čipy, CREE, COB, apod.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.01.2018 22:50 Muž @ jarda62 [133] Re: Driv3r
No něco takového mi to říkalo, ale ze školy toho ve mě zůstalo minimálně :) není to bezprostředně v blízkosti vody ale půl metru nad hladinou a nad skly. Ale radši zůstanu u hliníku. Dobrá připomínka.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.01.2018 22:33 Muž @ Driv3r [174]
měd a hlinik vodni prostředi hm tady někdo hodla vyrabět baterku .-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.01.2018 21:06 R Muž @ slavko [1138] - RostlinyRe: jarda62
jarda62 napsal: zkusím měděné PCB.
Meď síce má lepšie teplovodivé vlastnosti, ale tiež oxiduje viac ako hliník. Ja by som v amatérskych podmienkach ostal pri hliníku. Avšak s lepidlom a medenými nemám žiadne skúsenosti, tak možno sú nejako povrchovo upravené, resp. to lepidlo pred oxidáciou nejako chráni...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.01.2018 19:47 Muž @ jarda62 [133] Re: slavko
Co jsem zjišťoval u pana Soukupa (KarlosS) tak je to způsobeno vadnými kusy. Je možné, že některé měly horší tepelný přenos jak píšete. Čipy mám na termolepidle gd9980 ještě k tomu na čipy tlačí přes optiku kryt osvětlení, kdyby se náhodou čip odlepil, tak je pořád v kontaktu s chladičem, který si myslím je řádně naddymenzovaný. Jeho teplota při provozu mi teď nepřeskočí 35°C Zkusím jiný obchod a zkusím měděné PCB.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.01.2018 19:37 R Muž @ slavko [1138] - RostlinyRe: jarda62
jarda62 napsal: je možné, že jsem ty čipy jen přehrál při pájení a projevilo se to až teď a takhle..