Hnojení
jak máš tvrdou vodu? Blyxa ti v tvrdé dobře neporoste ...
Ahoj,
nedávno jsem zakládal akvárium (viz prezentace). Mám tam několik druhů rostlin, ale kromě Hygrophily polysperma a Glossostigma elatinoides se ostatním nedaří. Nejvíce je to vidět na Blyxe japonica a Sagittarii subulata. Listy žloutnou, rozpadají se. Radost z toho mají asi jen Okružáci. Koupil jsem si dnes CO2 Vital a Bioflor od Rataje. Moje otázka z ní, odkdy bych mohl těmito prostředky podporovat růst rostlin?
Zaregistruj se a máš potom možnost si vytvořit prezentaci svého akvária. stačí kliknou na mé jméno aby jsi měl představu jak to vypadá.

Díky za radu, vodu hned vyměním. Co přesně myslíš tou prezentací??Jsem amatér tak proto tyhle otázky
Voda se mění pravidelně týdně 1/3 akvária. Proč ti chcípají ryby ale nezjistím je spousta možností. Udělej si prezentaci.

Vodu už jsem měnil a pár týdnech to stejné
Mimo jiné ať koupím jakoukoliv novou rostlinku, rybičky se hned na ni vrhnou okusují ji, fakt už nevím
Určitě vyměň aspoň 1/2 vody a udělej si prezentaci s co nejvíce informacemi aby jsme aspoň měli trochu přehled co se děje a poradit. Podle pár fotek to není moc možné.

0 11.04.2016 15:20 Darek1 – Poraďte
Při hnojení do vodního sloupce tomu rozumím, že přehnojím a způsobím si kalamitu v AQ.
Tak to osmocote dám přiměřeně přiměřeně a budu si myslet, že to bude v pohodě

Ahoj, s každým hnojivom to môžeš prehnať, hlavne sa ho nesmie veľa naraz uvoľniť do vody... V dne je "v bezpečí"
Zdravím a prosím o konzultaci. Dal jsem do dna zatím pár kapslí s Osmocote na zkoušku. Je možné tímto hnojivem také "předávkovat"? Nebo si prostě rostlinky vezmou jen to co jsou schopné spotřebovat v souvislosti se světlem a CO2. Díky
Starší reakce
Všetkého veľa škodí.Aj pri takto špičkových hnojivách to človek raz dva môže prehnať.Osobne by som používal jedno alebo druhé a nekombinoval to.
Dobrý deň , chem sa opýtať na kombináciu hnojiva Easy life profito z jbl ferropol.
Aký máte na to názor?
Ďakujem.
Starší reakce