Copak je to za rybičku?
https://rybicky.net/atlasryb/fotogalerie/
Toto téma slouží výlučně k určení druhů ryb. Je-li ryba správně určena, pak další otázky (např. k jejímu chovu, nárokům, snášenlivosti, pohlaví či rozmnožování) pokládejte již v příslušných tématech fóra, nikoliv zde. Děkujeme, že pomáháte udržet přehlednost stránek. Hodně zdaru při určování ryb přeje redakce portálu.
0 14.09.2015 12:50 maskova – prosím co je to za rybičku
Starší reakce
Tohle jsou určitě medaky. Nejsem na ně zrovna odborník, chovám jen woworae - a ty bývají barevně různé, pokud vezmu woworae v širším slova smyslu. Pohybem i tvarem těla naprosto odpovídají, oči mají taky takové modře blýskavé a krásné, jen barva těla je odlišná. Ale jak říkám, můžou být z jiné lokality (nějaký Oryzias sp.) a nebo to dělá i osvětlení akvária, případně jsou to hodně mladé ryby. Což asi jsou, já to tady v práci nemůžu pustit moc kvalitně.
Ale medaky jsou to stopro a woworae jsou nejblíže
Určitě bez záruky... kmitá to to jako modrooké Girardinus falcatus, to normani nedělají... ozve se živorodkář já...
ale pokud to zvedne pan doktor, tak nám učitě odhalí nějakou tetru...já je znám pramálo...
Tipl bych si Zářnoočko normanovo, ale bez záruky
0 06.09.2015 08:50 R afc1886 [15243] Starší reakce
Černá tam být vůbec nemusí. U šlechtěnců a kříženců jsou různé odstíny oranžové na těle a ploutvích.
Vážně? Ale ploutvičky má čistě žluté přecházející do bíla, ani náznak černé....jediný černý mají právě ten puntík přesně v přechodu k ocasní ploutvi..
Starší reakce
0 12.08.2015 21:24 lukk – ??
Ahoj nevite nekdo co je to za rybku? Mam ji v akvarku uz 7 roku a jedine co oni vim je to ze je pravdepodobne mrenka
0 12.08.2015 20:49 Klára – Poradíte ?
Dobrý den, poradíte mi co to je za rybičku? Foto není moc kvalitní ale má jasně oranžovou barvu a černými tečkami jakoby do pruhu po bocích a černou tlamičku. Dostala se mi tam s drobnoústkama. Děkuji
Starší reakce
Hypancistrus, nejspíše H. contradens, možná H. sp. L201.