Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Jaké rostliny

 

NápovědaFórum » Akvarijní rostliny » Výběr rostlin 

Přejít na předchozí stránku 42 Přejít na další stránku   1  
Jaké rostliny
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.04.2010 11:01 BouTex
Já mám akvarium 200l a osvětlení 2x11W DZ23 a rostlinky rostou jak blázen.

Anubias barteri var. nana (anubis zakrslý)
Cabomba caroliniana (chebule karolínská)
Ceratophyllum demersum (růžkatec ponořený)
Cladophora aegagropila (řasokoule zelená)
Egeria densa (douška hustolistá)
Hygrophila corymbosa (mokřanka vzpřímená)
Limnophila sessiliflora (bahnatka bezstopečná
Ophiopogon minima (sedoulek malý)
Vallisneria gigantea (zákruticha obrovská)
Vesicularia dubyana (měchýřka jávská) ¨

a to nějaký rostlinky píšou ,že potřebujou 0,5W/l .Tak nevím čím to teda je ,že jim stačí cca 0,11W/l dokáže to někdo vysvětlit?Nejsem žádný odborník jsem totiž jezírkář.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.04.2010 10:45 Muž karelpavel [18] – Re: Zénais
Co znamená : osvětlení celkem intenzivní ?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.04.2010 10:28 Žena gaume [26] - Živorodky – Re: Zénais
ja je tam mam vsechny pohromade a rostou skvele :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.04.2010 10:17 Žena Zénais [4] - Labyrintky
Ahoj všem rybičkářům... chtěla bych se zeptat na váš názor - mohou být tyto rostliny v jednom akváriu? Nevyžadují některé z nich třeba jiné podmínky než ostatní?
Mám 112l AQ, osvětlení celkem intenzivní, teplota 24,5. A mám problém s cryptocorynou Wendtii - listy si lehají na dno. Valisneria se rozmnožuje, ale na těch starších listech se objevují takové podélné čáry, místy jsou i proděravělé. A Sagitaria mi nějak živoří.:-(

Takže mám tam:
→Valisneria spiralis
→Sagitaria nana
→Cryptocoryne wendtii
→Bacopa amplexycaulis
→Liliaeopsis
a →Jávský mech

Děkuju za všechny postřehy! X-)

Starší reakce