Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Jaké rostliny

 

NápovědaFórum » Akvarijní rostliny » Výběr rostlin 

Přejít na předchozí stránku 36 Přejít na další stránku   1  
Jaké rostliny
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.08.2011 19:24 Muž Vstrom [82] - Malawi
Taky se přikláním k té variantě, že by to aq mělo být na podložce a ta v rámu. Dnes jsem obcházel akvaristiky a za podložku chtějí okolo 250Kč. Asi tam dám 1cm široký polystyren za 10Kč:)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.08.2011 19:14 Muž Kepke [10] Re: Losky
Podložku tam máš kdyby jsi náhodou přehlédl nějaký ten kamínek ať ti nepraskne sklo takže bych voli spíše variantu s vložením do rámu. Ale jsem amatér;)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.08.2011 16:09 Muž Vstrom [82] - Malawi
ještě se chci zeptat, akvárko má dole plastový rámeček, aby nebyl vidět bordel v písku a do něj je akvárko zasazené. Podložku mám dát pod ten plast a nebo podložku usadit do toho plastového rámečku a na to pak sklo?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.08.2011 20:48 Muž Vstrom [82] - Malawi
Omrknu to a zjistím co a jak a pokusím se tam narvat ještě jednu 18w zářivku. Jinak ty kytky v prvním odkazu můžu koupit?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.08.2011 20:15 Fugee
Koupil bych spíš jiné, klidně nějakou lampičku, co snese 60W zářivky
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.08.2011 20:13 Muž radusho [41] Re: Losky
mam tiez akvaset ale v kryte mam 2x18 wattov a rastie mi tam skoro vsetko s vynimkou tych naj narocnejsich rastlin. ale tie som vlastne ani neskusal :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.08.2011 19:46 JagerMaister
ja som dnes do krytu 60x30 s osvetlením 15w + reflektory napchal ešte 1x 9w skús to :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.08.2011 19:45 Muž Vstrom [82] - Malawi