Krevetky - chov

Mám tuto 60litrovku pouze jako pěstírnu pavích oček na krmení pro mbuny a najednou koukám a ona se mi po dně prochází jakási filtrující krevetka (detail v levém rohu), aniž bych jí tam já sám vysadil. Vůbec nechápu s čím bych si tam tak mohl přinést. Nevíte někdo, co je to za krevetku a jak by se tam mohla dostat?

A co parmička nádherná? Zvládla by dospělou red cherry?
Sežere rájovec nebo čichavec krevetku ???
Ja mám Neocaridina denticulata, a tiež som sa čudoval kam sa podeli mladé, keď som vždy len tak, raz za 2-3 dni, videl jednu malilinkú krevetku, až dnes som videl asi 3 naraz v jednom rohu. Ktovie koľko ich tam v skutočnosti je?

Eh, to jsem napsala blbě-jsem začátečník, tak se omlouvám

Mám red cherry...
Kuličky v čím břiše?
Předpokládám, že se ptáte na ty vaše - na krevetky Neocaridina heteropoda.
Nikdy jsem u nich nepozoroval ani snahu nějaké čerstvě vylíhlé mládě ulapit. Ani jsem nenarazil na věrohodnou informaci, která by naznačené podezření z vašeho dotazu mohla potvrdit.
Zkuste gúgl.

a tohohle rodu je konkretne ktera???
Pokud to nebude krevetka rodu Macrobrachium, tak bez obav.

je mozne dat krevetku k poteru plat a pavich ocek????

0
[217] - Raci, krabi, krevetky 23.04.08 17:39 gošice Přesně tak, cena za kurýra se holt taky počítá. Jsou dobří, když Ti jich 5 přidali, ale průměr je pořád okolo 25,- za kus.

no objednaval sem je kdyz byly jeste za 15!!! objednal sem jich 15 a prislo mi jich 20... muzes si to spocitat... mam z nich radost a je mi jedno jestli staly 15 nebo 25...... myslim ze ta cena je porad dobra.....
Sprachys napsal: ja si objednal krevetky odtud aquaworld.cz za 15Kc/ks... dneska by mely dorazit tak jsem zvedavej
Myslíš za 18,- Kč + za 190 kurýr....na kolik Tě teda vyjde jedna?
ja si objednal krevetky odtud
aquaworld.cz za 15Kc/ks... dneska by mely dorazit tak jsem zvedavej