Krevetky - chov
Zdravím. Rozmýšľam nad pridaním pár krevetiek do môjho akvárka, konkrétne najskôr nejaký obyčajný a nenáročný druh, napríklad nejakú variatnu Neocaridina davidi. Šlo by to? Nerobilo by to problémy s mojimi rybkami, poprípade nebolo by tam živočíchov už príliš veľa, alebo na toto krevetky nemajú moc vplyv? Ďakujem za reakcie
Starší reakce
Řekl bych, že voda ze zajeté nádrže ti záběh nové neurychlí...
Já jsem celkem velký amatér si myslím nějaké měření vody a tak. To se mě moc netýká. Ale substrát jsem dával do vedlejšího AQ asi před rokem jsem měnil komplet dno. A zatím si nemůžu stěžovat. Ale děkuji za radu.
Ahoj, hele, jestli tam máš takový substrát, tak minimálně půl roku vůbec nic. Když se podíváš na můj deník, uvidíš, o kolik jsem přišla ryb. To svinstvo, co se z toho substrátu vyplavuje, strašně hýbe s parametry vody. Už bych ho nikdy nechtěla. To není substrát pro amatéry, jako jsem byla já. V domění, že dělám to nejlepší, jsem vlastně udělala to nejhorší.
Vodu sice máš ze zaběhlého AQ, ale máš tam Japanese Soil Powder japonský substrát a ten může ,,zahejbat,, i s vodou...
Ahoj. Mám dotaz. Před 3 dny jsem založil akvárium. Vodu jsem použil z vedlejší zaběhlé nádrže. Počítám že cca každé 3 dny budu měnit 3-4l vody. A teď ten dotaz: za jak dlouho mohu nasadit do akvária krevetky. (popravdě ještě nevím přesně jaké). Děkuji za odpověď.
Starší reakce
Uhynulou krevetku taky můžeš případně odsát, třeba i nějakou slabší hadicí, ale při malém počtu sem tam mrtvých bych to neřešil, a nechal to na ostatních obyvatelích akvária
Krevetky si vždy někdo rád vezme. Takže já je průběžně rozdávám.
Mrtvou krevetku bych neřešil. Ostatní obyvatelé se o ní postarají. Většinou si stejně ani nevšimneš, že nějaká krevetka odešla a žádné následky to nemá. Svlečky jim tam taky nechávám. Jinak pinzeta je celkem dobrý pomocník, s tou se dostaneš skoro všude.