Krevetky - chov
U známého se kříži cherry s green palmatama a potomci jsou vždy černý a do 200litr. aq muže byt i přes 50klidne a na zacatek třeba cherry, ty se hned rozmnoži a jsou dostání všude
Plánuji nákup krevetek. Nikdy jsem je nechoval, tak jsem naprostý začátečník, proto se zajímám jen o nenáročné druhy. Aby bylo akva pestřejší, chtěl bych 2 barevné varianty. A zajímalo by mě, jestli se můžou 2 různé druhy krevetek křížit (zelená s červenou apod.)? Aby mi tam pak nelezli bůhvíjaké paskvily
A kolik krevetek se doporučuje na 200l akva?
Zdravím mám jednu otázočku mám krevetky neocaridina denticulata a vajička sa im objavili 25.2.2013 asi pred týždňom sa jednej samičke objavili vajička opäť hore ale zároven druhé mala aj dole, dneska som našiel zvlečku a boli v nej vajička asi 5 až 7 čo to znamená??? A taktiež sa objavili dlašie vajička aj druhej krevetke tiež má jedne na vrchu za hlavou a druhé dole???
Tu už jsem zkoušel...pochytal jsem všechny šneky,ale krevetku ani jednu.
Já je lovím fajfkou. Spešl síťku jsem si od Prunyho už dvakrát na burze v Brně kupoval... ale vždy jsem u něj nakoupil kde co, ale tu síťku, pro kterou jsem tam původně šel, jsem pokaždé zapomněl
Taky dobrá metoda
já je odlovuju fajfkou..Dneska budu předělávat krevetárko,takže jich budu přelovovat asi 100...to jsem zvědavej,jak vysoko vylítne můj tlak
Potěrová nylonka od Mirka Eisenworta to také jistila, když jsem je ještě množil...
jo to je možný
Ale jak jsem si je pořizoval borec je lovil sítnou a ta na krevetky rozhodně nebyla...
jako sem trnul jak je tam vyklepával.
A ty je lovíš tou sítkou spešl?
Existují speciální síťky na krevetky, prodává je např Pruny
www.krevetky.cz Já osobně je lovím fajfkou
ale stěhovat takových 300 krevet s jednoho akvarka do druheho
to bych asi nechtěl
Sítkou by to šlo rychleji ale tam bych se bál zranění.
nejlepší zkušenosti mám s fajfkou, ale záleží na trpělivosti a počtu lovených jedinců