Odkalování
0 28.09.2007 18:07 Gregory – kalná voda
Hojte, taky mě trápila kalná voda. Absolutně ale netuším jak se vyčistila. Mám dlouhodobé problémy s rybičkama. Mám malé akva (menší než si myslíte - 10l
) a vždy mi zůstala jen jedna ryba po útoku krupičky. Pak jsem zjistil, že ta jedna je bacilonosič, tak jsem ji klepnul
. Ale celou dobu jsem měl i ancistrusy a vždy po 3-14 dnch pochcípali. Myslel jsem, že to taky bylo krupičkou, ale když jsem založil nové akva, koupil jsem nový filtr, vydezinfikoval dno, umělou rostlinku i samotné akva. I tentokrát jsem koupil ancistrusy a zase pochcípali do 14 dnů. Chcípl i jeden karas (ten druhý přežil) a panceřníčci přežili. Navíc jsem měl pořád šíleně mléčnou vodu hned od začátku nedávno založeného akva.
CHtěl bych se zeptat, jak se chránit proti mléčné vodě a co myslíte frází: "nenapoštět vodu z vodovodu"?
Pokud je to ten nálevník, tak nechápu, proč mi kdysi nic v akváriu neudelal.
Jsem akvarista začátečník, vím, že podmínky jsou nevyhovující, ani nepřisvicuji. Už jsem chtěl to akvárko vyhodit, ale když jsem se ptal v akvaristice, tak mi řekli, že to bude asi tím nálevníkem, tak to ještě zkouším.
0 28.09.2007 16:15 Johny ale jak mam tie riasy znicit ked si necktem doskrabat akvarko lebo mam umele
Starší reakce
0 16.09.2007 18:26 Johny a co mam spravit z riasami
akvárko se nemá umývat celé, narušíš biologickou rovnováhu, mění se jen čast vody, pročti akva stránky
Moc nerozumim. Ale nicmene zde, rubrika rady, se najde par uzitecnych clanku. A kdyz si prectes jeste par knih a ostatnich akva serveru, take nic nezkazis. Pak to snad bude jasnejsi, a ptat se budes na nejakou konkretni vec.
0 15.09.2007 23:04 Johny sak stem kupit 200 litrove akvarko a zato som kupil tie ryby takze sa to akvarko nema celkom umyvat a co z riasami???