Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Akvaristickej bůh....

 

Články » Akvaristickej bůh....   Vytisknout tuto stránku 

Akvaristickej bůh....

Publikováno: 01.03.2011 • Autor: © invalida • Rubrika: Zábava

Člověk se setkává s bohama vod samýho narození. Dost často  se říká "zázrak", vznik novýho života. To ale přece není pravda! Jen prostě oddělení kousku života a generační regenerace! Měňavka se prostě rozdělí na víc jedinců, u vostružiny zakoření šlahoun, co se dotknul země a nebo se živá spermie spojí z živím vejcetem. Jen tak mimochodem, vím, že správně by bylo vajíčkem. Nikde život nevzniká...pouze se předává! A to platí i u malýho akvaristy.

Ale bohy máme kolem sebe od samýho začátku. Nejdřív je ten bůh Máma, i když zpočátku ani nevíme že se Máma menuje. Nejdřív je pro nás nejvíc důležitej její dvorec, ale časem se přidaj i jiný neméně důležitý záležitosti. Máma nám koupí lízátko, máma nás veme do kina, máma nám pofouká koleno.. To je jedinej bůh, co je skutečnej a trvalej. Ostatní bozi nejsou tak dokonalí ani tak trvalí. Jenže to jsme teprve člověkem, akvaristou se staneme až někdy možná  časem.

Proměna v akvaristu je různá a vzniká na základě různejch podnětů. Někdo si o rybičkách přečte v knížce, někdo uvidí akvárko na stole v kanceláři, někomu to poradí jeho imičmejkr...

Doba proměny v akvaristu je taky různá. Někdo se o podvodníčky zajímá odmala, někdo se pokusí až ve zralém věku a někomu třeba jen zbyde tento koníček (rybníček by bylo vhodnější) jako jeden z mnoha dětských zálib. Zdaleka nejhorší varianta zní "budeš se starat o akvárko, ať si zvykáš na disciplínu". Když dětem něco laskavě dovolíme..nejlíp po průtazích...daleko snadněji propadnou.

A přijdou další bozi v našem životě! třeba táta. Jenže ten chodívá pořád někam do práce a večer je utahanej, babička zas nechce jezdit na skejtu, protože jí bolej nohy..ale bozi maj bejt přece dokonalí..nebo ne?

A ještě horší je, když začnem chodit někam do společnosti. Tam jsou našimi bohy třeba paní učitelka nebo také poměrně běžná záležitost, jako je můj komorník, tátova služka nebo mámin zahradník. Jenomže paní (dle libosti i soudružka) učitelka nám představí další bohy. Záleží na místě a době, kde jsme se narodili. Může to bejt kmenovej šaman, šaolínskej představenej, strejda Leninů a nebo ten mrňous s bíbrem, co tak strašně řval u skopčáků (mimochodem byl to vůl jak anděl ale zblbnul tolik lidí, na bohy fakt bacha). Jenže těch bohů začíná bejt trochu moc a my si konečně začínáme vybírat kterej že ten bůh je nám sympatičtější.

Někdo je víc na bohyně, někdo chce bejt Rambo a někomu stačí bejt starej Rambousek. Taky může někdo chtít bejt třeba Jirka s Beďarem nebo Jirka Čunkojc, ale to je nejspíš jen diagnóza.

No a tak se nám může stát, že už třeba jako dítka zahlídnem akvárko a to nás vokouzlí. A někomu to i vydrží. U mě byl první akvaristickej bůh nějak Bóža Kratochvíl, můj jakoby bratránek. To jakoby, má svůj význam. Protože vždycky tvrdil, že můj táta vlastně není můj táta a to nějak nechápu dodnes. Táta není jen razítko nebo test dna, teda aspoň myslím. Ale sem jen buran z prdelákova. To sem ale nepatří.

Takže bóža měl na lednici, taková ta co se šláplo u dvířek, aby se vodevřela, akvárko v rámu a v něm 12 ryb. Takový hezký pruhovaný, jestli mě paměť neklame, tak to byli skaláry. Tenkrát byli ledničky nízký a akva stálo na ní. Nebylo ani přes celou šířku (odhaduju že šířka lednice je okolo 60cm možná míň) takže 50 litrů je fakt maximum, co tam bylo vody. A vysoký teda nebylo rozhodně!!!!!!! Z dnešního hlediska zvěrstvo.

Další bůh byl napsanej na vobalu knížky z roku asi 83, co mi někdo dal. Myslim, že se menoval Ivan Petrovický, ale sem línej jít do knihovny. Je to až v druhým koutě cimry. Na gůglu to nejspíš nebude. (mimochodem, jaká klávesová zkratka mi ukrojí chleba?) A není to důležitý. Časem  sem se dostal k tomu, že sem se stal taky akvaristou..jen sem to eště nevěděl. Přemílal sem kamínky a vodsával kal starou zmačkanou nabíječkou na jitrnice. Docela sloužila dobře i když zkrz plech není vidět, tak to chtělo cit. Teprve nedávno sem se dověděl, že to byl vlastně vodkalovací zvon. Těch bohů bylo eště mraky a zrovna teď se myslim menuje Takaši  Amano.

K tomuhle pánovi se vyjádřím včas, dokuď sedí na svým trůně. Víte, jak dopad Nikola Čaušesků nebo ten Sadám vod hus. A jaký to byli bozi. Ten pan Takaši měl a má dobrej pozorovací talent. Všim si, že mrňavý krevety vobíraj řasu a tak si řek, hodím je do akvárka a voni mi pomůžou vypucovat skla. Hladovej dělník maká za dva. A von to byl chytrej tah. Dokonce se některá ta krevetka menuje po něm a po Máně. Krevetka a Máňova!

Dnes je tento muž poměrně populární, a kdo o něm neví, není akvarista.

Dnes je ovšem podle hesla "vo prachy de až v první ř.." je toto pouze vobchodní známkou. Jistě se dá namítnout, že akvária sou supr na koukání. Jasně souhlasím, dobrej Foťák udělá hodně. Viděl sem tady na netu, jak ze stoletý báby udělali šestnácku. Kdo používá tapetu v nádrži určitě si všim, že se motiv neustále opakuje a přesto není vidět přechod. Jo jo, nemusímeč to umět všichni, ale jde to až neuvěřitelně snadno.

Abych nebyl nespravedlivej, Jeho práce je suprová, ale je za ní spousta jinejch obyčejnejch lidiček. Když to vemu fakt zeširoka,tak i písek na sklo musí někdo natěžit. A Amano to nejspíš nebude. Zkusme bejt někdy ty vobyčejný lidi.

Pak se se časem stávají bozi z nás. Změníme jazyk! Přestaneme říkat akvárium a začneme říkat nádrž, vytíračka, karanténa a nebo společenská. A to je zlom a někteří začínáme metamorfózovat z akvaristů na prachobyčejný tupce! Přestáváme bejt kovář akvarista, doktor akvarista a nebo metař akvarista. Začneme se tvářit nadřazeně, "mám akvárko kdo je víc?" A povzneseme se nad obyčejný smrtelníky. Přestaneme řešit zbytečnosti jako například kde vemu na uhlí, budu mít příští tejden pro děti na vobědy a nebo vydělám dost na daně? Vždyť těch stopadesát melounů co prošustrovala naše army je prkotina. Já sem přece akvarista, co je mi po tom. Stejně za to nikdo nemůže.

Doufám že se mi konečně povedlo naštvat i nenaštvatelný.

Vencaši Bezmáňo

 

Za správnost informací zodpovídá autor článku, dotazy směřujte na autora. Hodnocení článku hvězdičkami provádí redakce. K článku se vyjádřete pomocí palců (líbilo se / nelíbilo se).

Hodnocení
*****

Líbilo se: 46x Nelíbilo se: 8x Zveřejněno: 01.03.2011 Upraveno: 01.03.2011 Přečteno: 1809x

Schválili: Bob66 ** 13.01.13 • Jarka ** 02.02.14 • Rex ** 02.02.14

Související články
Žádné související články
Další články z rubriky Zábava
24.04.2011*****Jazykem, srdcem a jak na akvárko s omezeným rozpočtem.2177x
01.06.2011*****Kterak si aquarium udržovati v čistotě bez velké náročnosti na čas Váš, Choti Vaší neb Vaší panské služebné..1345x
17.07.2012*****Detektivka...753x
10.10.2011*****Kýma, Bíma hárvestr... aneb téměř po prázdninách!746x
10.06.2014*****Můj první rak56x
25.01.2012*****Vzpomínky538x
01.01.2012*****Bilance...508x
12.12.2011*****Rodič neakvarista a jiný pohromy...759x
16.01.2007*****Páteční výlet Praha-Mělník-Tábor752x
05.08.2013*****Jak jsem vypustil poplašnou zprávu517x

Komentáře návštěvníků
Celkem: 30 záznamů přidat komentář Funkce je dostupná pouze pro přihlášené uživatele

Reagovat na tento komentář [30] LinaDee® 04.03.13 17:08
A já věřím, že i ty jsi akvaristickým Bohem, minimálně pro svůj čtvereček a nás pár, kteří se sem chodíme bavit.

Reagovat na tento komentář [29] omnihash® 14.01.12 11:50
knihu jste myslel tuhle? www.antikvariatsusice.cz/… Nepodceňujte strýčka Googla, on ví všechno.

Reagovat na tento komentář [28] Kajka99® 05.03.11 01:31
Naprosto souhlasím s tou degenerací společnosti. Jenomže já ji vidím ve snaze zbavovat se odpovědnosti a házet ji na někoho jiného, v podporování lenosti a ztráty schopnosti samostatně myslet. Myslím si že to je největší problém a že z něj vychází mnoho dalších. Nedávno tady byl "článek" od 14-tiletého kluka, který v úvodu napsal něco ve smyslu "hlavní je číst a číst a číst ale komu by se do toho chtělo, že jo..hlavně s tou povinnou četbou které máme hodně" (hahaha to jsem se nasmála, až mi z toho pak bylo nanic) a řádek pod tím píše že jo, začátky jsou těžký, že mu skončily ryby v záchodě. Samotné používání anglických zkratek bych jako degeneraci neoznačila, když ti lidi aspoň vědí, co to znamená ;) Václavův styl se mi víc nelíbí než líbí, a není to kvůli tomu, že bych byla nějakým zastáncem spisovné češtiny. Jsou to spíš takové fejetony či úvahy, u nichž se mi líbí jak Václav uvažuje a souhlasím s ním. Nicméně je to hrozně roztěkaný a místo abych si u toho odpočinula a pobavila se, sleduju, jak Václav pořád někam zabíhá, čekám až mě k něčemu dovede, ale když jsem u konce, tak si přesně nejsem jistá, co mi chtěl ukázat. už se těším kdo všechno mě zas blbě pochopí jů :)

Upravit Reagovat na tento komentář [27] ® 04.03.11 18:08
Zdravím pánové, nechci Vás nijak rozsoudit, jenom si chci, tak nějak, taky něco napsat. Souhlasím s Václavem, že za pánem s knírkem by dnes šlo o mnoho více lidí, ač jak jsem psal, jsem ateista, nenapadá mně výstižnější slovo než ... BOHUŽEL. Můj názor : Lidé určitě lépe přijmou hvovorovou mluvu, s nadsázkou, ale přitom dosti fundovanou. Pohybuji se v prostředí, kde peníze a moc jsou nadevše. Akvaristika je pro mně únik k přírodě ... a články al´a invalida odreágování a ponaučení zároveň. Václav je originální, co se článků týká, a toho si já, v dnešní době kopií, velice vážím.

Upravit Reagovat na tento komentář [26] ® 04.03.11 14:34
Ani já to nemyslel zle...to jen pro případ. I jsem napsal, že ten styl psaní je samostatná kapitola , kterou nevím zda má smysl řešit...ono taky dost záleží na tom rozdílu: mluvená řeč X psaný text. Já taky v normální mluvě nemluvím jako kniha, ale v textu mě to nějak nelahodí...ale dost o spisovnosti nebo nářečí...prostě někdo to přijme, někdo ne. Je jen na autorovi, jaký styl zvolí. To co jsem napsal mělo být spíš konstatování. Jo a OMG, BTW, WTF...souhlasím s Vámi...degenerace na postupu. A nebo naopak evoluce, která se jen nelíbí určité věkové skupině. Těžko soudit.
V těch pár řádkách, co jste mi odpověděl je spousta pravdy a spousta věcí, o kterých bych si s Vámi klidně popovídal, protože se mi líbí Váš pohled na svět (i když jsem myslím někdy trošku méně pesimista - soudím hlavně podle toho, co jste napsal, takže třeba to není až tak pravda).
Dnes již ale musím končit, takže přeju pěkný víkend. Karel

Reagovat na tento komentář [25] invalida® 04.03.11 14:07
Karlovi: Asi to mělo být formulováno jinak, ale nenapadl mne vhodný výraz takže zůstane Karlovi. Brutalita jazyka je ze dvou důvodů. Za prvé tím chci upozornit na smývání krajových nářečových odlišností. Bohužel bydlím v sudetech a tak mi hanáčtina nejde. Ono obecně platí že svět není spravedlivej. Rozhodně nejsem zastáncem pravěkých technologií ale snažím se upozornit na to že akvárium není jen další televizní program. Pro dokonalost stačí akvárium jako spořič obrazovky nebo korálový útes na flaschdisku. Zase se mi chtělo napsat na flašce=)..
Že používám narážky na něco pro pokročilejší je abych tak řekl účel. Opravdu už skoro všechno bylo popsáno. Skoro se mi chce brečet když dostanu otázku, proč všechny ryby plavou ke krmení zleva jen ta jedna zprava:? Nebo téma o tom jak 2x nebo 4x denně cvaknou mechanický hodiny a tudíž se musej vyhodit. Hodně je mi smutno z toho že známe piskořku latinsky ale nevíme o tom jak vypadá síha, krušina, nebo třeba nevíme že pámelník je pámelník. Ale každej to má nastavený jinak...někdo je zvídavej a někdo jen natáhne ruku, nebo se zeptá..co by hledal. Já přece neodsuzuju techniku, já jen chci naznačit že i mamina na mateřský může koupit 2 paví oka. Chci jen naznačit že supr set nemusí bejt supr i když je to tam napsaný. Na tržnici taky koupím adidas triko. A ne jen na tržnici. Fakt je to jen náznak. Pro někoho je i stokoruna peníz ač se to zdá neuvěřitelný. A zdaleka ne všichni si za to můžou sami. Jestli by dneska šlo míň lidí za Ádou sem asi nepatří ale myslím že asi ještě víc. Jako lidi degenerujeme... za tím si stojím!!! Mám takovou (mám je špatně, spolupracujem je líp i když ono to taky není) skupinku dětí se kterejma dělám ryby, buřty, vejlety... Minule ve městě jsem dětem vysvětloval "a teď by bylo normální vzít támhletý babičce tašku" -...Po slovech "ale strejdo, dycky si říkal že krást se nemá ani když tě nikdo nevidí" mi bylo jasný že toho okamžitě nechám...nebo to mám nadosmrti. Jo omluvte čárky a jiný drobnosti..už 2 roky po poslední mrtvici na tom dělám ale neleze mi to do hlavy. Všem který sem znechutil nebo urazil jejich cit pro jazyk se omlouvám. Proč je třeba slovo vůl tak špatný? Mě fakt víc vadí takový omg btw maňana fuck you super mega cool...To je pokrok? Co když sem přijde babička čerstvě v důchodu...Pomůže jí začít výrazama jako chromozomální aberace karapax, telson nebo pleon? Já to zle nemyslím................

Upravit Reagovat na tento komentář [24] ® 04.03.11 10:50
Zdravím Invalidu.
Přečetl jsem několik Vašich článků a bohužel nemohu tak žasnout nad jejich obsahem jako jiní tady. O stylu jakým to píšete se moc šířit nechci. Někteří jsou nadšení, jiným to nevadí a někdo další hrůzou kouše slovník spisovné češtiny. Já asi patřím spíš do skupiny lidí, které to prostě tahá za oči :-) (uši tu použít nejde). Ale to je asi na jinou kapitolu.
K obsahu článků: myslím, že asi tuším, co se tím vším snažíte říct a ve spoustě věcí s Vámi souhlasím. Akvaristika není jen o porovnávání, kdo má více techniky, větší přírůstky rostlin za hodinu a umí víc latinských názvů. Jsem taky zastáncem toho, že by měla být hlavně o zálibě k životu, porozumění souvislostem, snaze o sebevzdělání...to všechno se dá totiž dále přenést i na další věci a události v okolním životě.
Spíš mě trochu vadí způsob Vašeho podání těchhle skutečností. Přijde mi totiž, že často používáte narážky na věci, které pochopí jen člověk, který se už v akváriu pár měsíců vrtá, ale začátečník si zřejmě moc neškrtne. Nemluvě o tom, že pak může z nevysvětlené myšlenky, kterou pouze naznačíte udělat chybný závěr. Třeba v tomhle článku, když píšete o svém "prvním akvabohu". Dříve 12 skalárů v 50l normální, dnes zrůdnost...když se to dá do kontextu s tím, jak neustále narážíte na určité "naduté všechnovědy, kteří obyčejné akvaristy ponižují a odsuzují" si to někdo může říct: "šlo to dříve, půjde to i nyní". Jenže ono i toho pána s patkou a knírkem dříve poslouchalo dost lidí a dnes už by jich myslím tolik neukecal...prostě vývoj a poznání mění hodnoty a náhled na svět.
Takže klidně raďtě, klidně raďtě i tím svým svérázným způsobem, ale přimlouval bych sa za trochu větší dotažení těch rad do detailu.
Díky. Přeju pěkný den (vypadá to, že se konečně blíží jaro, tak se bude dát zase čerpat inspirace)...ať nám to plave. Karel

Upravit Reagovat na tento komentář [23] ® 02.03.11 19:16
Vašíku, jako vždy, super čtení,dík :)

Reagovat na tento komentář [22] katterinecka® 02.03.11 17:04
hlavně aby se měly dobře rybky ;-) Někdo může mít v akvárku prales, jinýho zas baví se o to každej den starat, zastřihávat a vymýšlet kdoví co novýho. Ale většinou jde na první pohled, nebo časem poznat, jestli se akvárku daří nebo ne a to nesouvisí s trochou řas nebo jestli má akvárko podle poslední módy. Taky, jak už bylo trochu zmíňěný v tom článku, bysme neměli zapomínat jak se to dělalo dřív, bez ňákýho COčka, výbojek. Mnohdy i bez filtru fungovaly akvárka líp, než některým z nás s "nejmodernější technikou". Pěknej článek :-)

Reagovat na tento komentář [21] Moucha® 02.03.11 16:44
Vašku budu ti muset sehnat audioknihu Mali Bohove od Terryho Pratchetta
opravdovej ateista je desna vzacnost, je to lidska vlastnost na neco ci v neco verit

jinak nad vchodem do jednoho tibetskeho chramu byl udajne napis v tom smyslu, ze co verici to jina vira.....

jinak ne vzdicky si musi dotycny uvedomovat souvislosti, nekdy to muze delat i intutivne

Upravit Reagovat na tento komentář [20] ® 02.03.11 11:24
Souhlasím. Končím vysílání :-).

Reagovat na tento komentář [19] danny80® 02.03.11 11:18
Tak takove lidi neznam nastesti, respektive osobne neznam snad zadneho akvaristu :) soudim jen z techto a jinych stranek. Je mi jasne ze se tu vyskytuje asi jen mensina akvaristu. Dle me ale nelze mit akvarko jako ze skatulky, aniz by se o to clovek zajimal. Vymena ryb je jednoducha s tim souhlasim. Ale jakmile zacnou rust rasy napr. tak uz clovek musi cist, aby se jich zbavil. S rasama uz to neni akvarko z katalogu :) i kdyz rasy nejsou az tak na skodu. Co se tyce opravdu fundovanch rad, tak opravdu ty nehledam tady, ale chodim na jiny aqua server, kde jsou ti lidi misty hodne drsni az arogantni, ale opravdu tomu rozumi.

Upravit Reagovat na tento komentář [18] ® 02.03.11 11:03
Ano Dane, souhlasím s Tebou. Ale... Věř mi, je spousta lidí, kteří mají doma akvárko jen jako doplněk a pořizují si jej ze stejných důvodů, jako si jiní pořídí momentálně uznávané umělecké dílo (mimo investice) či technicky dokonalý výrobek (je to tak 20% z nutnosti či ze zájmu a 80% z níže uvedeného důvodu). Pořídí si ho proto, aby oslnili své návštěvy, kolegy, partnery (náhodné životní či obchodní). Vztah mají nulový. Umře-li něco, tak nepátrají proč, ale prostě dokoupí nové a jedou dál. Já osobně proti krásnému akva jako z katalogu nic nemám a chtěl bych ho mít pořád lepší a lepší, ale bez souvislostí výše uvedených. Bližší jsou mi názory zformulované al´a invalida, nežli super výpočty, které stejně drtivé většině vlastníků akva nic moc neřeknou. To však neznamená, že by základní informace o prostředí v akva neměl mít každý. Bohužel mnohým tyto souvislosti ucházejí. I některým z těch, zdůrazňuji : NĚKTERÝM, kteří dokonala zvládají teorii a píší zde rádoby profesionální komentáře, články, nedej BOŽE rady. A že jich je.

Reagovat na tento komentář [17] invalida® 02.03.11 10:51
Nevím..jsem rád za diskusi...asi spíš sem tím chtěl řícxt že každej má jinej vkus, jiný možnosti.. jiný zkušenosti...snad mě neukamenujete=)

Reagovat na tento komentář [16] danny80® 02.03.11 10:41
nevim teda kdo co pise me, mam tady v tom trochu chaos :) myslim ze snad nejsou lidi co to maji jen na okrasu, snad krom lidi co maji akvarka v restaurackach nebo firmach jako dekoraci (ale ti si to prevazne nechavaji delat od profesionalnich firem). Drtiva vetsina nas je co to zajima a to aby to vypadalo i hezky je prece nas cil, samozrejme krom toho ze se dobre dari osadce a vse je v pohode. Podle me akvarista konickar, pokud ma akvarko jak z katalogu (bez ras, neprerybnene, rostliny rostou, ryby zdrave, vnitrek vkusne zarizeny), pak mu nemuzou uchazet souvislosti. Jedine ze by toho stavu dosahnul nahodou, ale akvaristika neni o nahode. Beru to obecne.

Reagovat na tento komentář [15] Žabka® 02.03.11 10:28
Pozerám na nadpis a hovorím si, to si určite Venda dával zase kafe za kompom:D Nesklamal si ani tentokrát:D A nakoniec môjho komentára ťa chválim, že si sa konečne odhodlal povedať svetu, že si akvarista:D Paleček nahoooru:)

Upravit Reagovat na tento komentář [14] ® 02.03.11 03:42
Koukám, že role podřízenýho by ti docela sedla :) Občas mi totiž přijde, že ve společnosti jsou pouze 2 základní typy lidí. Jedni, kteří se všeho bojí a vše jen komplikují a pak ti druzí. Jsou to ti, kteří žerou ty první. Jedinej rozdíl je v tom, že ty slabší vidí v těch silnějších svoje bohy.

jinak článek, klasika - jako vždy blábol

Reagovat na tento komentář [13] Bert® 01.03.11 22:28
jo s tím souhlasím, spíš mi šlo o to aby danny80 věděl že to bylo mířeno na něj a ne na vás...

Reagovat na tento komentář [12] JurajSkkk® 01.03.11 22:23
Môže byť!

Upravit Reagovat na tento komentář [11] ® 01.03.11 22:17
Aha, ale co jsem napsal, to platí.

Reagovat na tento komentář [10] Bert® 01.03.11 22:00
sakra to vas tu musi bejt tolik danů :D ja to psal dynnymu80.. :D

Upravit Reagovat na tento komentář [9] ® 01.03.11 21:56
Tak to se omlouvám. Koukal jsem na jeho akvárko už v minulosti a líbilo se mi. Pointu jsem pochopil tak, že kdo trvá jenom na dokonalosti vzhledu, jinak nemá k rybkám a všemu co v akva plave a roste vztah a má jej pouze proto, aby zkrášlilo byt a aby u své prezenčky sbíral levné body, tak mu ucházejí právě ty souvislosti. Pro Danny80 : Já jsem tím taky nemyslel, že ti ucházejí souvislosti, pouze jsem polemizoval :-).

Reagovat na tento komentář [8] Bert® 01.03.11 21:40
Dane trošku ti unikla pointa nikde jsem nenapsal že on má akva. jako z katalogu ;-)

Reagovat na tento komentář [7] chicko® 01.03.11 21:02
Řekl bych jeden z nejlepších tvých článků (čtu pravidelně), tvoje filozofie je mi velmi blízká ač jsem náctiletý často zavrhovaný akvarista...pravdy a hlavně té přímé "bez obalu" jsem si vždycky moc cenil a budu cenit :-)

Upravit Reagovat na tento komentář [6] ® 01.03.11 18:45
Tak to jo. Myslel jsem, že když si minule psal, že naštveš i nenaštvatelný, nebo jak to bylo, tak že to bude kritika všech kritik. Ale jak píše lucius : "Asi mi něco uniklo." Opět jsem si početl, a tentokrát nelze, než jen souhlasit a souhlasit. Bohužel jsem ateista, tak možná neocením všechny narážky. Pravdou však je, jestli jsem si to dobře vyložil, že každý má svého "boha", jen o tom neví.
Díky.
Pro Danny80 : Ucházejí !!!

Reagovat na tento komentář [5] danny80® 01.03.11 17:12
to Bert: pokud ma nekdo akvarko jak z katalogu, tak mu asi souvislosti neuchazeji ne.

Upravit Reagovat na tento komentář [4] ® 01.03.11 15:51
Tak tohle je nářez :-) To si budu muset přečíst ještě jednou :-)

Reagovat na tento komentář [3] lucius® 01.03.11 15:48
Asi mi něco uniklo. Nečetla jsem nic, co by mě naštvalo, s většinou toho napsanýho nemůžu než souhlasit, takže žádný :(, ale :),:),:).

Reagovat na tento komentář [2] Bert® 01.03.11 14:58
Tak to bylo opravdu dobrý, skvěle si to napsal. Minule jsem přemýšlel zrovna nad tím samým tématem, ale takhle bych to nevystihl, přesně "povýšenej akvarista" co si myslí, že když někdo nemá akvárko jak z katalogu, že je to žabař, přitom sám ví ho.no a ucházej mu souvislosti.

Reagovat na tento komentář [1] roper® 01.03.11 14:36
ještě že su ateista a nemám v těch bozích bordel :)
pěkné počtení

Další články tohoto autora
09.06.2014*****Pes akvarista...560x
30.12.2012*****Ženská neakvaristická.....aneb, jak dostat opušťák...1232x
23.10.2012*****Další rozměr akvaristiky...862x
05.08.2012*****Chtěl/a bych akvárko... jsem tady dobře?1220x
17.07.2012*****Detektivka...753x
07.06.2012*****Lojzovo "Paků" a jiný pralesní rybky...1410x
17.05.2012*****Cyprinion macrostomus a trocha asociací...338x
12.04.2012*****Moderní komunikační kanály a jejich význam pro akvaristy503x
10.04.2012*****Proč si nepořizovat mořský akvárko...1137x
07.04.2012*****Zavřenej akvarista1052x
07.04.2012*****Akvabrejle, iluze nebo fakt?642x
07.04.2012*****Úspěchy a něco jako rodičák...479x
15.03.2012*****Akvarista, tvor z jiný panety, aneb když to člověk myslí dobře...2161x
24.02.2012*****Trojky, aneb když se daří...1288x
15.02.2012*****Brazílie a krajiny okolo...892x
13.01.2012*****Amazonie, domov oblíbených krunýřovců trochu jinak...1308x
12.01.2012*****Obchodování čili směna krunýřovce503x
10.01.2012*****Modrý ryby a neboli T.T....1096x
04.01.2012*****Kreveta Ostravská pruhovaná...1001x
04.01.2012*****Říše zvaná akvaristika a její hranice...635x
03.01.2012*****Jak snadno zbohatnout na rybičkách...1122x
01.01.2012*****Bilance...508x
12.12.2011*****Rodič neakvarista a jiný pohromy...759x
06.12.2011*****Vesnická akvaristika v severním teritoriu aneb po česku...940x
19.11.2011*****Mříže, francovka, porcovanej medvěd a tak...675x
10.11.2011*****Proč? Proč ? Proč... aneb běžná schůzka s capartama...1316x
01.11.2011*****Těžká práce redaktora aneb rak...678x
23.10.2011*****Vodní pavouci...790x
21.10.2011*****Doprava krevetek...970x
10.10.2011*****Kýma, Bíma hárvestr... aneb téměř po prázdninách!746x
19.08.2011*****Jak se vyplácí práce s dětma...980x
22.06.2011*****Kratičkej reklamní...727x
20.06.2011*****Jak sem žehlil vodu...832x
15.06.2011*****Vejlet a jak se něco povedlo a něco mínˇ...580x
01.06.2011*****Kterak si aquarium udržovati v čistotě bez velké náročnosti na čas Váš, Choti Vaší neb Vaší panské služebné..1345x
27.05.2011*****Dětskej den aneb jak prudit rodičovstvo...a taky jak ho pumpnout...912x
28.04.2011*****Osmadvacet dní...otevřená věc veřejná..1479x
24.04.2011*****Jazykem, srdcem a jak na akvárko s omezeným rozpočtem.2177x
18.03.2011*****Tolerance1157x
24.02.2011*****Souvislosti v akváriu2314x
22.02.2011*****Ekonomicky a různý jiný fígle...1402x
16.02.2011*****Teoreticky...1509x
06.02.2011*****Bludy abo i somariny, abo co sebe ja dovoľujem myšlec....1073x
05.02.2011*****Tak vám pěkně děkuju...1184x
03.02.2011*****Kterak si dobré rady k srdci neberu a o výhodách netu..993x
02.02.2011*****Tuctero zásad k dodržení, při činnosti bohulibé která jest se aquaristikou zove..1048x
01.02.2011*****Cabarius morbus vernum anguiila především druhu anguilla anguilla.980x
26.01.2011*****Šupleroidní psaní a akvaristika jako taková ...908x
25.01.2011*****Akvaristi na chatě..1461x
24.01.2011*****Biochemická autoregulace vodních rostlin...1174x
27.12.2010*****Akvaristickej potěr a co stále překvapí1444x
02.12.2010*****Zaměněný písmeno a vězni skla1820x
25.11.2010*****Svátky mrtvejch stromečků, ochotnej prodavač a konec akva.2471x
17.11.2010*****Akvaristika bez kravaty a tajemnej Pepa1790x
11.11.2010*****Ukradený dřevo3010x
08.10.2010*****Nepovedenej čtvereček..pozdravit?1620x
03.10.2010*****Pěstování ryb aneb akvaristika včera dnes a snad i..2304x
23.09.2010*****Tři prvňáci1405x
14.09.2010*****Jak sem choval listonoha a dokonce i dva3419x



© RYBICKY.NET - http://rybicky.net/clanky/658-akvaristickej-buh