Výměna vody
Dobrý den, mám 14 dní založené nové akvárium, bohužel v něm mám už i rybky (tedy těch pár co zbylo)

V akvaristice trvdili, že stačí filtrovat 24 hodin, teď už vím, že je nejlepší počkat alespoň měsíc. Chtěla jsem poprosit o radu. Můžu vyměnit část vody nebo raději ne? Bojím se, aby jsem nepřišla i o ostatní rybičky - o ty odolnější. Moc děkuji všem za odpověď jsem začátečník.
Ostatní akvaristické sviňáctvo by bylo jistě také rádo!
Zvědavá sviňa by prosila o převedení zajímavého perly o staré vodě do jazyka českého, aby se jí lépe trávila, děkuji! Bohužel jsem příliš mladé zvíře a rozumím lépe anglicky...
To zvedavy_invalida_karasek
Tak ještě jeden pokus:(

)
Deterse mám rád!

- správná makačka na bednu, že?
A co říkáte na můj předchozí příspěvek - udělal jsem vám radost?

No, já myslím, Z_I_Ku, že vaše perly sem tam nějaká svině ocení. Já např. diskusi na této úrovni vítám!
I když mám tak trochu pocit, že více nadhledu by vám neublížilo.
Určitě by ale bylo škoda, kdybyste - v podstatě bez důvodu - na zdejší diskusi zanevřel.

jen chci upozornit ,že pro svině jsou slušné webové stránky i v češtině a to celkem na odborné úrovni,kdo chce nechť pohledá na netu.

To: Vesnach
pokud nejsou lidé schopni si něco přečíst v cizím jazyce je to jejich problém. Pokud mi hcces tím naznačit že nemám poukazovat na zdroje relevantních odborných informaci protože tomu nikdo neporozumí a mám tím padem ve svých reakcích poklesnout na zdejší (až na pár vyjímek) nízkou úroveň akvaristických znalostí a zkušeností, tak pak je pro mne návštěva zdejšího webu skutečně ztratou času a reagováním na zdejší problemy jen hazení perel sviním
Za tu nemcinu ti asi nikdo nepodekuje!

Já mám vodu co nemá NO3 :(
A v zaběhlém akvárku mám stěží 5. Přitom doporučujou 25 - 100 mg. Takže proto mi nerostou rostliny. A je hezký že mám vodu bez dusičnanů, ale stejně piju balenou sodovku

myslím, že to mám změřený docela dobře