Ancistrus - rozmnožování, odchov
0 14.09.2012 18:07 Krupiiii Zdravim,jsem začátečník a viděl jsem na fotkách že se jim dává třeba kolečko okurky,musí se nějak předem upravit?Nebo stačí opláchnout a dát ji tam?Nebo čim ještě se může krmit?
Děkuju
Už to tu proběhlo, ale já to naživo ještě neviděl...Tak nevím. A mám jich pár tisícovek...
0 14.09.2012 16:28 Nell – Leží na zádech?
Také vaši ancistrusy občas leží na zádech a nejsou "přicucnutí"? Já ho mám asi dva roky, ale tohle jsem zpozorovala až poslední půlrok.
Starší reakce
romant napsal: Já netvrdím, že tomu tak bylo, to je jenom názor na jednu z možností. Co už jsem několikráte zažil, že ryba která byla po nějakou, i třeba krátkou dobu vyšším hodnotám dusitanů vystavena, tak se posléze ukázala jako sice bojující, leč po nějaké době podlehnuvší, i když už byla tzv. v čitý vodě.
No jo, to je těmi změnami působícími na přenos kyslíku v krvi...To funguje i u člověka...Taky bojuje, i když už je moc otrávený...
patamatix napsal: Dokonce odchovala mladý,no co se dá dělat.Budiž ji záchod lehký
A byla to fakt samice? Ta teda mladé u tohoto druhu neodchovává...
Dokonce odchovala mladý,no co se dá dělat.Budiž ji záchod lehký
Já netvrdím, že tomu tak bylo, to je jenom názor na jednu z možností. Co už jsem několikráte zažil, že ryba která byla po nějakou, i třeba krátkou dobu vyšším hodnotám dusitanů vystavena, tak se posléze ukázala jako sice bojující, leč po nějaké době podlehnuvší, i když už byla tzv. v čitý vodě.
NO2 stále hlídám a vodu jsem měnil i obden,když to bylo kritické,tak nevím. No snad se to nebude opakovat
Jako možnou příčinu úhynu bych viděl v té výměně dna. Přecijenom je to zásah do nádrže a ve Tvém akváriu to bylo provedeno poměrně brzy po založení, takže jakž takž fungující dno bylo nahrazeno nefunkčním(bez nitrifikačních bakterií) a pokud jsi velmi často neměnil vodu, tak vyšší hodnoty N látek, který se při těchto operacích můžou vyskytnout, to bych viděl jako to co se spolupodílelo na úhynu toho ancíka.