ZOO Braník
Ač si jinak moc s Liborem nerozumíme pokud jde o časopis kde byl šéfredaktorem tak nebyl vůbec špatný. Určitě lepší než AŽ.
To těžko, hodně jich nebylo ještě na světě...
(Já nevím proč nejvíc zasvěceně se tváří ti, kteří nejméně ví o mé dřívější práci.... )
Mnohokrát přišel sníh brzy na podzim a bylo po létě...
Horác napsal: a jak že se jmenuje ten jeseter? :o) ...
Taky jsem se chtěl zeptat, ale Horác měl rychlejší klávesnici.
a jak že se jmenuje ten jeseter? :o) ...
LiborSprysl napsal: No tak se napřed podívej do kalendáře... meteorologický podzim již začal, ten druhý začíná za nějaké dva týdny a kousek. A co neokecáš, je, že se prostě dny krátí a slunečního svitu ubývá, což pro zasazované rostliny je určitě méně výhodné, než když je začneš sázet na jaře s dnem naopak prodlužujícím se....
Jak jsme leckdy ve při, tak dneska Vám musím dát za pravdu. Sezóna skoro končí, dny se krátí a na těch venkovních kytkách se to začíná projevovat. Nejoptimálnější varianta by byla, točit to na jaře, kdy kytky začínají jít do růstu a během pár dní to vysílat, ale je otázka, jak dlouhé dodací lhůty na jednotlivých stanicích mají. A i kdyby se to vysílalo v zimě, do jara ti lidi na to stejně zapomenou.
Jenže to jezírko mají už dávno hotové.
No s ohledem na rozpočty jednotlivých redakcí nepředpokládám, že by se to vysílalo příští rok na jaře... Tuším, že na Nově se plánuje lépe...Redakční práci si ještě trochu pamatuji...
A vy jako víte, kdy se to má vysílat?
Nebo si myslíte, že to jde na živo?
No tak se napřed podívej do kalendáře... meteorologický podzim již začal, ten druhý začíná za nějaké dva týdny a kousek. A co neokecáš, je, že se prostě dny krátí a slunečního svitu ubývá, což pro zasazované rostliny je určitě méně výhodné, než když je začneš sázet na jaře s dnem naopak prodlužujícím se....
Ty už jsi předhonil i supermarkety, v létě tvrdit že je před zimou.
Tak zitra to vypukne
natáčení tv Nova,rady ptáka Loskutáka tentokrát v našem jezírku.Jen se bojím,že mi to ujede,protože náš ochoceny jeseter,co leze za zrádlem z vody má tak trochu kontroverzní jméno
Starší reakce
Vazena pani Danilo, myslim ze zamenujete pricinu a nasledek a rovnez poskozene strany. Ale to je samozrejme pouze muj uhel pohledu. S Vasim nazorem nesouhlasim ale respektuji ho.
Pan romant ma pravdu, uz toho nechme. Stanoviska obou stran byla zverejnena a nema dale smysl vec probirat. Necht si pripadny ctenar udela obrazek sam. Kazdopadne verim, ze vycet zasad pro prebirani dila v zaveru meho puvodniho prispevku muze byt prospesny jak pro obe strany aneb jak pro kupujici tak pro prodavajici.
Dekuji
Pokud se informace o slevě nezakládá na pravdě,omlouvám se.
To, jak jednání pana Jánského poškodilo dobré jméno Braníka ukáže čas.
Jsme vstřícní, rozumní a dospělí. Dohodnout se u nás nikdy nebyl problém.
Pane Jánský, nezbývá mi než Vám popřát mnoho zdaru. Užijte si to.
Howgh.
Přátelé dovoluji si do toho zde vstoupit a navrhnout jednu jednoduchou věc a tou je klid zbraní, protože jak znám obdobný tahanice v drtivý většině to nikam nevede, jenom se jitřní vášně emoce tečou proudem a je to podle mě zbytečný. Pokud bude mít jedna, druhá, třetí a já nevím jaká ještě zůčastněná strana nějaký problém, doporučuji zvážit možnost řešit celou věc soudní cestou, mít na paměti důkazní břemeno, vytrvat a smířit se s délkou soudního řízení, tak jak v naší zemi probíhá. Toliko za mě, jakožto zdejšího, řekněme více orezlýho redaktora, který již má za sebou, tedy po stránce správcovské, nejednu obdobnou kauzu. Chci věřit že si rozumíme a přeji všem hodně zdaru v dalším konání a přeji příjemný zbytek letošního rozmarného léta.
Vazeni pani Danilo, nevim jak jste prisla na to, ze jsem na nadrz ze Sklorexu dostal slevu proto, ze jsem si ji sam poskodil a toto reklamoval. To je naprosta hloupost a lzive tvrzeni. Pani Danilo musim konstatovat, ze lzete at uz vedome ci nevedome.
Sleva na puvodni nadrz ze Sklorexu byla z duvodu bublinek ve skle, coz bylo reseno zde -
rybicky.net/forum/12401-poskozene-sklo-akvaria. Nasledne poskozeni nadrze ze Sklorexu mou vlastni vinou jsem samozrejme nereklamoval, proc bych to proboha delal? Se Sklorexem jsem konzultoval nakolik je poskozeni podle jejich odborneho nazoru zavazne a Sklorex me, narozdil od Vasi firmy, velmi ochotne poskytl odborne stanovisko k poskozeni jak jsem slusne pozadal. Od Vas jsem se zatim dockal jenom osocovani a urazek coz si vyprosuji.
Vase reakce v tomto tematu me vskutku urazeji. Nevim z jakeho duvodu volite tento ton reakci zde i jinde na foru. Skodite tim zejmena sobe obavam se.
Radeji bych debatu uzavrel, vzajemne osocovani asi nikomu neprospeje a jinak se pohybujeme v kruhu.
Dekuji
Lžete. A já to mohu dokázat.
Ještě vyjádření k Vašemu poslednímu příspěvku:
trpka napsal: ... Nevim zda bylo akvarium odmastene, ale zcela jiste bylo zaspinene. Voda rovnez i po nekolika vymenach zapachala jako chemicka tovarna, takze jak jsem rikal, dovolim si s tvrzenim o ocisteni nesouhlasit. Prave tato spina zakryvala poskozeni o kterem cela tato debata je.
Nemusite se bat, nebudu na Vas posilat pravniky ani obchodni inspekci, to za tech par korun ci pochybny pocit zadostiucineni nestoji. Jenom Vas poprosim - az vychladnou emoce - o zamysleni, zda neustale kontroly COI treba nejsou zpusobeny jinym duvodem nez je zavist konkurence....
Dekuji
Shrnuto:
1)akvárium bylo tedy podle pana Vítězslava Jánského v bytě zařízeno, napuštěno, osázeno s nalepeným pozadím a převzato 13. června tak zašpiněné, že do něj nebylo vidět a voda zapáchala.Oba dva pracovníci ze ZOO Braník, kteří akvárium donesli, napustili,osadili a zařídili, měli asi ruce od mazutu....S tímto argumentem pan Jánský vyrukoval dne 12.srpna....
2)Nemusím se bát právníků???? Já se nebojím, naopak bych to uvítala, žalobu velmi silně zvažuji.
3) Kontrola z ČOI byla jedna. A Vaše snaha poškodit ZOO Braník je zjevná.
trpka napsal: .... Nejprve jsem nadrz objednal ve Sklorexu, jelikoz s nimi mam veskrze pozitivni zkusenosti. Bohuzel se me ale toto akvarium podarilo pri zarizovani kamenem uvnitr natuknout (pro zajemce fotky na imgur.com/…) a vzhledem k charakteru poskozeni bylo - tedy podle sklenare - nutne but vymenit celni sklo nebo nadrz vyhodit.
Poznamka - me cele jmeno je v linkovane konverzaci na pastebin (expirace jeden mesic), nechci ho zde zvecnit naveky
Ze shora uvedeného příspěvku je jasné, že si klient první akvárium poškodil sám.
To mu ovšem nebránilo nádrž u Sklorexu REKLAMOVAT !!!! A uspěl.
A protože Sklorex je zdaleka, poskytl pánovi alespoň SLEVU, než by se s ním hádal.
Tuto informaci mám celou dobu trvání této diskuze.Paradoxně jsem ji získala díky tomu, že jsem se upřímně snažila problém řešit a konzultovala jsem poškození s kolegy z oboru....
Takže pokud se po čtyřech dnech od usazení a zařízení a převzetí akvária objevilo identické poškození na nádrži od nás....
Tím pro mne veřejná část celé kauzy končí.
Předesílám, že se zoo nemám nic společného...
Psal jste, že škrábanec je z vnější strany. Pokud byla nádrž tak zaprasená ZEVNITŘ, že to zakrylo škrábanec na VNĚJŠÍ straně, tak nechápu, proč jste vůbec dovolil nádrž napustit.
Nezlobte se na mě, ale pokud je pravda všechno, co píšete, selhal jste především vy, jako zákazník a odběratel, a je úplně jedno, jak moc poškozený se cítíte. Jako zákazník máte jistě svá práva, ale máte i povinnosti. A možnosti. Které jste nevyužil. Teď jen zbytečně házíte špínu. Šmejdi jsou nejen mezi prodejci, ale i mezi zákazníky. To si neberte osobně ani vy, ani Danila. To je prostě fakt a na pravdu a lásku si dneska nikdo hrát nemůže...
A ČOI volá dnes každý, kdo má do zadku díru, protože na Nově to přeci vysílají a Máňa odnaproti si koupila rohlík a on jí nechutnal a taky volala ČOIku, aby si na ten Kaufáč došlápli. Morálka chybí obecně, nejen prodejcům...
Pani Danilo dovolim si s Vami ohledne cistoty dodane nadrze nesouhlasit. Nevim zda bylo akvarium odmastene, ale zcela jiste bylo zaspinene. Voda rovnez i po nekolika vymenach zapachala jako chemicka tovarna, takze jak jsem rikal, dovolim si s tvrzenim o ocisteni nesouhlasit. Prave tato spina zakryvala poskozeni o kterem cela tato debata je. Ze jsem na poschozeni prisel po ctyrech dnech je celkem pochopitelne, kdyz uvazite ze slo o sobotu. Okolnosti me bohuzel nuti ve vsedni dny navstevovat pracoviste a nemohl jsem se proto venovat svemu konicku a nadrz ocistit.
Kazdopadne ted je to v rovine tvrzeni proti tvrzeni. Obe strany se jiz vyjadrily a zadna ze stran zaroven nemuze sve stanovisko nijak dokazat jelikoz - zelbohu k me skode - neexistuje fotodokumentace. Muzete tedy zacit argumentovat povesti Zoo Branik a jeste pred par tydny bych Vas i ja zurive obhajoval. Bohuzel jsem se ve Vas mirne zklamal, coz me velmi mrzi.
Nemusite se bat, nebudu na Vas posilat pravniky ani obchodni inspekci, to za tech par korun ci pochybny pocit zadostiucineni nestoji. Jenom Vas poprosim - az vychladnou emoce - o zamysleni, zda neustale kontroly COI treba nejsou zpusobeny jinym duvodem nez je zavist konkurence. Zoufali, zklamani a nastvani lide casto cini zoufale veci.
Kazdopadne i pres mou nespkojenost je Zoo Branik stale nejlepsi akvaristika v Praze alespon co se tyce zivocichu. Jenom je to z meho pohledu nyni zda se trosku pozice jednookeho mezi slepymi. Coz nic nemeni na me zkusenosti a mych zaverech z puvodniho prispevku.
Dekuji
Dovolím si být na straně ZOO. Trpka to měl s dovozem a instalací a zakázku převzal bez výhrad.
Pokud měl problém se zapraseným sklem, měl sepsat nějaký protokol, nebo požádat o vyčištění po instalaci.
Škrábanec tam klidně být mohl, ale taky nemusel. Obchod má svoje pravidla pro obě strany a i "náš zákaznk, náš pán" má svoje meze...
Akvárium bylo čisté a odmaštěné, ZOO Braník ho na místě celé zařídilo, napustilo a vymazlilo ke spokojenosti klienta
A za čtyři dny bylo všechno jinak a vypukla mediální štvanice
Tady je to jasné, osobně zkontroloval a převzal, od té chvíle je to chyba /trpky/ kontrola měla odhalit chybu, pokud ne je chyba na straně kupujícího.
Keby ste videl moje škrabance na skle po 8 či 10 rokoch užívania akvária,tak by ste zrejme chytil takú paniku.....
Opet viz
pastebin.com/… oba maily jsou v mem puvodnim prispevku na odkazu v pastebin.
Omlouvam se za zaplevelovani tematu, ale prosim vsechny zucastnene alespon o precteni si prispevku na ktery se reaguje.
Co máte na mysli tím, že jsme nekomunikovali?
Zamítavé stanovisko v posledním e- mailu?
Vaše odpověď je zde a k ní nemám, co bych dodala.
"Dobry den,
na Vase vyjadreni se me slusne odpovida jen velmi tezko. Mel jsem za to,
ze jste seriozni firma a neco podobneho nebudu muset resit. Akvarium
bylo dodane znecistene z vyroby, a proto jsem toto poskozeni prehledl.
Po pravde jsem ani nepredpokladal, ze se odvazite podobne poskozene
akvarium privezt a tudiz jsem sklo centimetr po centimetru
nekontroloval. Dobre, pouceni pro priste. Velmi me mrzi, ze se k cele
veci stavite timto zpusobem. Zjevne slusne chovani v CR neni mozne
predpokladat nikde.
Dekuji"
Dobry den pani Danilo, davam Vam timto sve svoleni k zverejneni kompletni emailove konverzace. Mimochodem Vami citovany email je ve Vami citovanem zneni rovnez v mem puvodnim prispevku na linku v pastebin.
Ohledne odmitnuti prvni nadrze - toto jsem ve svem prispevku rovnez zminil v casti rozporu o konstrukci nadrze. Prvni dodana nadrz byla lepena na boky (po staru) - budiz, nebyly vymazane hrany - budiz, podelne vyztuhy byly na strane s vyvodem na hadice nalepeny az zcela do kraju - budiz. Tyto veci by sly jednotlive pominout, nikoliv vsak jako celek. Specialne vymazani hran jsem explicitne pozadoval v emailove konverzaci pred dodanim a byl jsem panem Zikou ujisten, ze to je samozrejmost, ktera se bezne dela.
Ohledne reseni veci verejne - stacilo reagovat na emailovou konverzaci. Jelikoz jste nekomunikovali, tak jsem se rozhodl sve zkusenosti zverejnit. Pokud nesouhlasite s jakoukoliv casti meho prispevku, mate prostor k vyjadreni Vaseho nazoru.
Dekuji
To by mě zajímalo co by se stalo, kdyby /trpka/ dostal třetí akvárko. Na takové zákazníky si dobře pamatuju z doby kdy jsem měl živnost, byli všeobecně "oblíbení" ZOO Braník pevné nervy.
ZOO Braník na diskusi nereagovalo, protože o ní do této chvíle nevědělo.
Co se níže zmíněného příspěvku týče, velmi nerada bych tady zveřejňovala rozsáhlou korespondenci mezi naším nespokojeným klientem a námi, protože se to příčí obyčejné lidské slušnosti.
Co se týče našich reakcí, uvedený problém jsme samozřejmě řešili, a naše vyjádření je jediné, co pokládám za vhodné zveřejnit v plném znění:
Dobrý den,
> zasílám vyjádření k poškozenému sklu akvária.
> Dodané akvárium prošlo kontrolou u výrobce, následnou kontrolou při
> převzetí v naší provozovně a další kontrolou při předání a instalaci u
> Vás doma,v té době bylo akvárium zcela bez vady.
> Fotografie poškození jste zaslal dne 17.7.2016, akvárium bylo
> instalováno 13.07.2016 a převzato bez závad.
> Typ poškození je prakticky shodný s původními snímky předchozího akvária...
> Je mi líto, ale Vaši stížnost tímto nemůžeme uznat za oprávněnou.
Žádné akvárium mi nestojí za ztrátu dobré pověsti, i kdybych ho měla předělávat - i v tomto jsme panu V.J. vyhověli - první dodané akvárium z ne zcela objektivních důvodů odmítl, inu, ZOO Braník další model vyladil do ultramaximální kvality dle požadavků.
A jedna osobní: pokud se celá situace bude řešit formou veřejného lynče ZOO Braník, jsem připravena natvrdo zveřejnit všechna fakta, etika neetika.
Já roztrpčení Trpky rozumím. Když jdu něco pořizovat od někoho, kdo má dobré recenze, primárně počítám s tím, že budu stejně spokojený, jako ostatní. Předpokládám kvalitu a slevuji z ostražitosti. Neprovádím kontrolu v takovém rozsahu, jako kdybych stejnou věc pořizoval u ostatními zákazníky neověřeného dodavatele. Když pak zjistím, že dodané zboží nemá vlastnosti či kvalitu očekávanou, snažím se zjistit proč a co s tím. A jsem pochopitelně roztrpčen.
Současně nutno mít na poměti, že vycházíme z tvrzení jedné strany. A jak to bylo doopravdy nevíme. Tím nechci nikoho osočovat ze lži, to je jen prosté konstatování. Proto se nepouštím do spekulací, čí je co vina, kdo a v jakém rozsahu odpovídá za co nebo zda jednání toho či onoho je košer.
Závěr Trpkova příspěvku, tj. shrnutí zkušeností, si ukládám do paměti. Bohužel se nadá užít tam, kde nelze vadu odhalit pouhým pohledem.
Možná si s tím děláte zbytečnou hlavu. Hlavně bych řešil dobré pojištění domácnosti. Prasknout může jakákoli nádrž bez jediného kazu, stačí když jí špatně postavíte nebo když se do ní prostě praští, což se vždycky může stát. Samozřejmě se nikdo nezaručí za jakkoliv drobně poškozené sklo, na to bych se vůbec neptal. Mnoho sklenářů Vám rádo vyrobí novou, tak proč by Vás uklidňovali. Na druhou stranu mi prošlo během mé "kariéry" rukama desítky nádrží, oflákaných na všech místech včetně hran a lepených často z hraniční síly skla a nikdy žádná nepraskla, dokud jsem jí fyzicky nepomohl. To jsem měl asi štěstí, ale určitě chápete, co chci říct.
pan vaaclav - zda zoo Branik akvaria lepi ci nelepi je jiste irelevantni, dodavaji vse komplet a tudiz dodavku zastituji svym jmenem. Ocekaval jsem, ze zoo Branik predevsim doda bezvadny vyrobek, tudiz probehne nejaka kontrola kvality jeste pred dodanim zakaznikovi. Tento proces zde zjevne selhal. Dale jsem ocekaval, ze kdyz uz dojde, verim ze nevedomky, k dodavce vadneho vyrobku, tak zoo Branik alespon zajisti vyjadreni odbornika k uvedenemu poskozeni. Ja osobne totiz opravdu nevim nakolik je devekt zavazny. Jak jsem psal, u predchozi nadrze ze Sklorexu stacil maly tukanec a nekolik sklaru odmitlo garantovat pevnost nadrze.
pan afc1886 - sentimet s chudaky prodejci nesdilim. Pokud jednam jako teleshoping - podepsal / prevzal si joudo, mas smulu, prestavame komunikovat - tak se na jejich uroven i snizuji.
Zoo Braník akvária nelepí takže to pro ně někdo dělá. Co jsi čekal že uznají že to je jejich chyba a sklo ti nechají vyměnit? Je to tak závažné poškození že brání provozu akvária? A to hlavní kdyby jsi na to přišel hned při předání mohl by jsi uplatnit výměnu asi ne ale možná nějakou slevu.
Je mi líto,že jsi měl nepříjemnosti při zařizování akvária,ale sám píšeš,že sis měl akvárium při převzetí pořádně prohlédnou.Toto je dle mého největší kámen úrazu.Akvárium jsi přebral jako nepoškozené a to je pro prodejce hlavní argument.Dále píšeš-Nicmene od firmy Zoo Branik, jsem vzhledem k doporucenim zde i jinde ocekaval opravdu vice respektive alespon trosku slusnosti a ochotu uznat vlastni chybu. V čem mají uznat vlastní chybu?Jak chceš dokázat,že chyba vznikla u nich?Když to shrnu,tak ti povím,že obdivuji lidi,kteří mají ty nervy podnikat.Jinak ti přeji,aby už tě nepotkaly žádné nepříjemnosti.
V ZOO Braník jsem nikdy nebyl a nikoho tam neznám.Ale až si udělám výlet,tak se tam velmi rád zastavím na čumendu a utratit nějaký peníz.
pak se není čemu divit že jsou na ně neustále posílány kontroly
Podobné zkušenosti budou ostatní asi jen těžko nějak objektivně komentovat. Zkušenost je to trpká a chápu zklamání dotyčného člověka. Na druhou stranu ale zase dokážu pochopit nepříliš vstřícný postoj prodejců, protože oni nemají žádnou jistotu, že kupující skutečně mluví pravdu. Tím nechci říct, že tady někdo lže (chraň bůh!), ale těžko bude nějaký prodejce iniciativně vyrábět fungl nové akvárko jen kvůli modrým očím kupujícího. To je bohužel smutná realita. Já jsem taky už několikrát různé výrobky reklamoval a někdy mi byla reklamace uznána, jindy ne. Pokud člověk nemůže 100% prokázat, že chyba není na jeho straně, je uznání reklamace spíše v říši příjemných překvapení nebo malých zázraků. Já jsem si z toho příspěvku vzal hlavně to shrnutí na konci (nepřebírat nic bez důkladné inspekce atd.).
Prohlášení: S firmou ZOO Braník nejsem nijak spojený. Byl jsem u nich asi 3x něco koupit. Žádný zážitek, který by stál za zapamatování, mi to nepřineslo.
Ohledne vyvoje emailove konverzace dale - nestalo se nic, nedostal jsem jiz zadnou reakci. Beru to jak jsem psal, bohuzel ani od doporucovanych firem neni mozne ocekavat ani tuk navic a slusne jednani zda se funguje jenom do zaplaceni.
Co se stalo? Musím říct, že jsem čekal, že se k tomuto příspěvku rozjede nějaká debata. Jsem překvapen, že Trpkův text je bez jakékoliv odezvy. Dost by mne zajímalo, jak se emailová korespondence vyvíjela dál, jak to celé dopadlo.
Jsem si jist, že ZOO Bráník nemá potřebu řešit obdobné situace přes diskusní fórum spřáteleného webu. Na druhou stranu, pozitivní ohlasy bez odezvy nejsou...
Nemám se ZOO Bráník žádnou osobní zkušenost, tj. ani dobrou, ani špatnou. Ještě jsem se k nim do obchůdku na návštěvu nedostal. To jen pro úplnost.
Starší reakce
1 23.07.2016 23:04 trpka – zkusenost se zoo Branik
Chtel bych se podelit o rozporuplnou zkusenost s akvaristikou Zoo Branik. Do noveho bytu jsem se rozhodl poridit nove stredni akvarim - 120x45x45cm. Nejprve jsem nadrz objednal ve Sklorexu, jelikoz s nimi mam veskrze pozitivni zkusenosti. Bohuzel se me ale toto akvarium podarilo pri zarizovani kamenem uvnitr natuknout (pro zajemce fotky na
imgur.com/…) a vzhledem k charakteru poskozeni bylo - tedy podle sklenare - nutne but vymenit celni sklo nebo nadrz vyhodit. Zvolil jsem druhou variantu a aby se stehovaci operace jiz neopakovala, objednal jsem novou nadrz + dovoz + praci aneb komplet zarizeni u Zoo Branik.
Az na nekolik mensich nedorozumeni ohledne zpusobu lepeni akvaria, ktere byly ale vyreseny k me spokojenosti, probehla dodavka i zarizeni bezproblemove. Pan Zika ze Zoo Branik vystupoval profesionalne a veskrze ochotne, rovnez na prubeh zarizovani si nemohu stezovat. Potud v poradku. Kazdopadne o vikendu jsem zacal nove akvarium zevnitr cistit od smouh z vyroby (to je vlastne jedina vytka, jelikoz akva nebylo umyto jak se obecne doporucuje - omyt chemii z lepeni a az pote napoustet) a zjistil jsem, ze je nadrz na jednom miste z vnejsi celni strany poskrabana / tuknuta - fotografie
i.imgur.com/… ,
i.imgur.com/… ,
i.imgur.com/… ,
i.imgur.com/… .
Sice jde o male poskozeni do milimetru, ale nejde pouze o skrabanec, ale o hlubsi 'dolicek'. Pozadal jsem tedy emailem Zoo Branik o vyjadreni a zejmena o zaslani stanoviska sklenare, zda muze toto poskozeni znamenat nebezpeci prasknuti do budoucna atp. Vzhledem k predchozi zkusenosti me velmi zarazila dosla odpoved, kde pan Zika odmita odpovednost respektive primo pise, ze jsem si nadrz poskodil sam, tak jako tu puvodni ze Sklorexu. Konverzace k dispozici na
pastebin.com/… (smazal jsem emailove adresy kvuli spambotum). Uznavam, ze z pravniho hlediska ma pan Zika ohledne opdovednosti pravdu - skrytou vadu nemohu dokazat, protoze jsem neporizoval fotografie v prubehu prace. Aneb jelikoz jsem poskozeni pred prebranim neobjevil a nereklamoval, tak je to nyni jak se rika moje hloupost. Nicmene od firmy Zoo Branik, jsem vzhledem k doporucenim zde i jinde ocekaval opravdu vice respektive alespon trosku slusnosti a ochotu uznat vlastni chybu.
Cely tento wall of text pisi proto, ze bych na jeho zaklade rad sesumarizoval ziskane zkusenosti. Tedy:
- neprebirat nic bez zcela dukladne inspekce,
- nechate-li si zhotovit nadrz, pozadujte moznost kontroly zcela ocistene nadrze a zkontrolujte kazdy centimetr skla i spoju za dobreho osvetleni,
- k prvnim dvou bodum dodatek - nic neplatit dokud si nebudete naprosto jisti bezvadnosti dodaneho dila,
- vsechno dukladne dokumentovat a fotit v kazde fazi procesu,
- no a na zaver: bez ohledu na doporuceni od nikoho neocekavejte nic navic nad ramec pravniho vztahu.
Poznamka - me cele jmeno je v linkovane konverzaci na pastebin (expirace jeden mesic), nechci ho zde zvecnit naveky
Starší reakce
Přidat reakci
1 ...... [4] ...... 81 82
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 236275x