Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Reverzní osmoza

 

NápovědaFórum » Technika » Další technika 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 30 Přejít na další stránku   1  
Reverzní osmoza
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.12.2013 10:53 vikino Re: Ivoš
Trocha som sa Vam zamiesal do diskusie... :-)
Nie je voda ako voda - to je stara pravda. Niekto proste RO nepotrebuje a s uspechom odchovava tercovce v 600uS vode a niekto ako ja sa bez RO alebo demikolony nezaobide, pritom mi tecie z vodovodu voda o vodivosti 470uS.
Proste neznamena, ze ked niekto s uspechom odchovava napr. skalara v "tvrdej" vode, ze to tak bude u kazdeho ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.12.2013 10:43 Muž Ivoš [1061] - CichlidyRe: prasan
No, jsem rád, že konečně uznáváš, že je problém ve vodě a ne v rukách...
Nejsem žádný začátečník, terče mám ale o jejich rozmnožování se nesnažím. To, jak má být voda teplá, jakou má mít kyselost, že je dobré přidávat rašelinové výluhy, vzduchovat, to ví každé dítě. Ale ve vodě s vodivostí takřka 500 mS a především s tak vysokou uhličitanovou tvrdostí nemám sebemenší šanci na odchov. Lámat se to začalo až když jsem mícháním vody srazil vodivost na nějakých 230 mS a uhličitanovou tvrdost na 3 dKH ale stále to ještě není ideální stav, potřebuju se dostat na 200mS a 1°dGH a to jaksi bez vody z RO nelze. Dovolím si zde ocitovat slova chovatele skalárů z Moravy od kterého jsem pro oživení krve koupil pár kousků: ...bez RO bych neudělal ani šupinku.
Takže toliko asi k tomu, zda je pro chov skalárů potřebná voda z RO.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.12.2013 09:28 vikino Re: prasan
prasan napsal: ...Tvrdá voda však bráni dobrému okysličeniu vajíčok...
Ja som myslel, ze je to koli osmotickemu tlaku v tvrdej vode, ale ked pises ze je to okyslicenim vody, rad si to necham vysvetlit ;-)
Mimochodom sme off topic...