Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Krevetky - rozmnožování a odchov

 

NápovědaFórum » Další živočichové » Krevetky 

Přejít na předchozí stránku 8 Přejít na další stránku   1  
Krevetky - rozmnožování a odchov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   28.12.2013 22:20 Muž martin386 [17] - ŽivorodkyRe: amrtin
jojo, koukal jsem se
www.ebay.com/…
www.ebay.com/…
Když by něco, tak když tak napiš SZ, aby jsme to tu zbytečně nespamovali, v nesprávném topicu :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   28.12.2013 22:16 amrtin Re: martin386
Osvětlení a případně i filtrace je nejlevnější pořídit na ebay.Jenom pro příklad: www.ebay.ie/…?

var=420162146435&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
www.ebay.ie/…
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   28.12.2013 22:08 Muž martin386 [17] - ŽivorodkyRe: ivaha
Ok, dáme je buď strýcovi, nebo do společenské nádrže .. :-)
Jsem student, takže si přivydělávám na krevetkách :) Nedávno jsem jich prodal dost, ale to jsem musel investovat do nové lampičky, jelikož mi zrovna odešla :-D Chystám se dělat ještě jedno krevetkárko, akvárium mám, takže budou potřeba finance na štěrk, nějaké kytičky a hlavně osvětlení + filtrace :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 6   28.12.2013 21:52 Žena ivaha [2730] - Krevetky, ráčci, drobné rybky, rostlinyRe: martin386
Dá se a nedá, záleží na tom, jaký krevetky máš ;-) Nicméně i o ty minirybky je zájem, já třeba mám elegansky a lidé se ozývají sami. Každopádně já ty rybky i krevetky chovám hlavně pro moje potěšení a případný výtěžek beru jako milé plus pro útratu na další akvarijní účely :-) Pokud chceš odchovat maximální množství krevetek, tak v nádrži bez ryb...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 7   28.12.2013 21:40 Muž Ciffik [761] - RostlinyRe: martin386