Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Paví očko (gupka) - nemoc

 

NápovědaFórum » Nemoci  

Přejít na předchozí stránku 20 Přejít na další stránku   1  
Paví očko (gupka) - nemoc
Pro přesnější a rychlejší určení nemoci a její příčiny je vhodné k dotazu přidat fotku.
Doplňující informace o akváriu, např. zda jde o zaběhlou nebo čerstvě založenou nádrž, něco o údržbě (jak často je měněna voda, čištěn filtr) také pomohou.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.09.2011 19:27 Muž MilosD [1] - Živorodky
Nejsem odborník ale řekl bych že to bude něco jako bakterie ve střevech ale nevim. Když by si čistila i filtr tak to bude kvůli tomu že filtr obsahuje pozitivní bakterie.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.09.2011 19:24 Muž MilosD [1] - Živorodky
Jestli si vyčistila i houbu ve filtru tak ano ale tou výměnou vody to nebude tak 7 dní men 30% vody a bude to ok :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.09.2011 19:22 Aduš Re: MilosD
no v pokročilém stadiu ano
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.09.2011 19:21 Aduš
maslíte si, že je to tím, že jsem předevčírem čistila akvárko?Ale ta první ryba už umřela dríve než jsem to čistila
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.09.2011 14:41 Muž MilosD [1] - Živorodky
To se me stalo taky nemá náhodou i takové propadlé břicho?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.09.2011 06:58 Muž Miras [111] Re: Aduš
začal bych výměnou vody, zbytek těžko říct, popiš nádrž... a nebo spíše pročti vlákno.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   20.09.2011 16:19 Aduš
Ahoj mám problém chovám paví očka a teď už jedna ryba umřela na nějakou chorobu, druhá je na umřití a třetí se to začíná také projevovat