Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

L-sumci

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Druhy ryb - chov 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 49 Přejít na další stránku   1  
L-sumci
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   30.01.2008 14:08 rolandmynar
Chtěl bych tady jen dodat, že označení sp. (species) neurčuje konkrétní druh rybky. Ancistrus sp. je název pro všechny rybky rodu Ancistrus (multispinnis=mnohoostný, dolichopterus=modrý, cirrhosus=skvrnitý) obecně, pokud nelze přesně druh určit. Je to jako Krunýřovec, Mečovka, Tlamovec, atd. bez druhového názvu. X-) ahoj S přesným určením mají problém i odborníci a mnozí se taky domnívají, že čistá forma těchto krunýřovců ani neexistuje, jen takové, kde některý ten rys převládá. Proto je u těchto tří druhů běžně i v odborné literatuře používáno Ancistrus nebo Krunýřovec sp. :-( ahoj
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   30.01.2008 14:02 rolandmynar – Re: darley
Nejsem odborník na genetiku a neznám jejich prarodiče rodiče apod. ale maličký taky nutně nemusí být. :-| Záleží na tom nakolik jsou potentní, jestli si padnou do oka, jestli je samec fešák a samice kočka. Chci tím jen říct, že pokud máš jednoho samce a jednu samici, nemusí mít ještě spolu mladé. proto i u krunýřovců se doporučuje nechat pár aby se našel z většího počtu rybek.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   30.01.2008 13:48 Žena darley [12]
takže budú maličký??? A akej farby potom budú? hop potlesk
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   30.01.2008 13:45 Žena Danila [4489] - Sumci – Re: Killer
Killer, znalec krunýřovců je catfish, ta by to měla určitě vědět www.catfish.cz X-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   30.01.2008 13:44 rolandmynar – Re: darley
To bude páreček ano hop
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   30.01.2008 13:38 Žena darley [12]
tak táto (hurá) sa so samcom nebije. Sú pravidelne vedľa seba na tej fľaši.