Co je to za plže?
Tak doufám že se nepřemnoží
Je to levatka. Šoupni to do akva. Tvé ryby to neokoušou.

Ahoj dnes jsem si donesl 2 neritinky a v pytlíčku jsem oběvil ještě něco malého blbě se to fotí a nevím zda to je také malá neritinka, koukal jsem do atlasu a podle ulitky vypadá spíše na levatku i ta rychlost lezení v pytlíčku se mě nezdá a má delší ocásek

a popřípadě co dělat s takto malím šnečkem neokoušou to rybky dávat do akvária nebo nedávat společne s netrinkou? dík za rady!
Starší reakce
0 24.10.2018 19:41 Karla – Cerny snek nici drevo?

Dobry den, koupili jsme na burze cerne sneky. V akvariu mame drevenou dekoraci a snek je na ni prilepeny...a co nevidim, to drevo zcernalo? Nevite nekdo cim by to mohlo byt? Nebo co je to za sneky? Dekuji za odpoved
Starší reakce
Jo jo, levatka

Starší reakce
Nejsem odborník, ale mohl by to být Melanoides granifera

Ahoj, pozná ho někdo? ☺
Starší reakce
Nějaká Plovatka, řekl bych...
Starší reakce
Tady typuju spíše na Okružáka...ale není to na 100%...chtělo by to lepší foto

Jednoznačně Kružník...

Sú to Levatky. Väčšinou si ich dovlečiem s novými rastlinami. Užitočná je, ale všetkého veľa škodí. Ja som pri odkalovaní vždy odsal zopár, aby ich nebolo mnoho. Teraz mám jednu Helenu a tá ich stav reguluje sama

0 17.08.2018 18:53 Martin
Starší reakce

Mohla by to být Brotia armata. Mám je v akva a dokonce se i docela úspěšně množí. Ze zad se otočí bez problému. Ulita je menší než u pagoduly.
Podle mě to Brotia je. Mistr světa v neumění se převrátit je Neritina, řekl bych...

Dobrý den, prosím, poradíte mi, co je to za šneka? Myslela jsem, podle vzhledu, že by to mohl být Brotia pagodua, ale dočetla jsem se, že se neumí převalit, pokud skončí na zádech - a ti moji to umí.. A piskořka ostnitá mi přijde vizuálně sice podobná, ale nějak jiná. A taky neodpovídá chování - dle atlasu by měla být zahrabaná a vylézat za tmy, ale ti moji dva uličníci křižují celé akva neustále..
Starší reakce
Bingo

je to ona díky