Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Ryby do akvária 151 - 250 l (větší akvárium)

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Výběr ryb / Hodí se tyto rybky k sobě? 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 43 Přejít na další stránku   1  
Ryby do akvária 151 - 250 l (větší akvárium)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.03.2011 19:03 mike – juwel 180
dobrej panové . muhl by mi tu nekdo poradit . koupil jsem akvarium juwel rio 180 a oni tam mají vnitřní filtr juwel bioflow 3.0 . myslíte že tento filtr vyhovuje nebo mam koupit vnější a popřípadě jaký? jsem ůplný začátečník tak se omlouvám jeli to otázka mimo mísu.
dikas za odpovědi
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.03.2011 18:58 michal Re: Designer
dekuji vsem za odpoved moc mi to pomohlo a dcera ma radost.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.03.2011 23:02 Muž Designer [5695] - CichlidyRe: michal
No pokud bys rad i trosku vzrusa, porid tomu samci Bojovnice tak 3 samice. Kdyz se napozabijeji (nekdy se i u samic stane, bohuzel jsem zazil, ale jde spis o vyjimku), bude o podivanou postarano. Nekdo rekne, ze nechces odchovavat, ale az uvidis, jak ukazuje samec ploutve v pritomnosti samic a bez nich, pochopis jaky je v tom rozdil. ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.03.2011 22:57 R Muž romant [27987] Re: michal
Naprostý souhlas s katterineckou. To bude v pohodě. palec
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 2   23.03.2011 22:54 Žena katterinecka [2146] - RostlinyRe: michal
v zarostlé nádrži by neměl být problém, ale každá bojovnice je jiná a můžeš narazit i na agresivnější kus. Ale neonky jsou většinou rybky co si nenechaj nic líbit, utvoří hejno a maj klid
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.03.2011 22:41 michal Re: romant
mam tu 40 neonek+ 3 ancitrusi + tu bojovnici pro dceru moc se ji líbí proto se ptam jestli mužou k sobě