Akvarijní set
0 10.01.2017 21:50 martas38 – Zkušenosti se setem Aquatlantis Style 100
Zdravím. Má někdo prosím zkušenosti se setem Aquatlantis Style 100, například zde:
www.rataj-spk.cz/…
Jsem úplný začátečník (teda krom zkušeností v dětství), rád bych věděl, jestli s tím budou nějaké problémy, především osvětlení a filtr.
Jako druhou možnost uvažuji trošku se prásknout přes kapsu a koupit nádrž stejných rozměrů (100x40x40) a k tomu krycí sklo s posuvem a LED rampu (dost mě zaujala MAXXO z
www.aquario.cz/… , i když je drahá) a k tomu filtr Eheim Ecco Pro 200 - 2034. Toto by možná bylo řešení na pořád bez nutnosti upgrade.
Z počátku by se asi jednalo o společenskou nádrž, ale po nabrání zkušeností bych se rád věnoval rostlinnému akváriu.
Předem děkuji za veškeré rady, poznatky či výtky výše jmenovanému.
Dle mého názoru je dvojnásobný cenový rozdíl určitě o mnoho větší, než kvalitativní.
0 10.01.2017 12:44 Renata – Tetra Starter Line LED akvarijní set nebo Tetra AquaArt LED akvarijní set
Dobry den, jdu si k vam pro radu. Chci si poridit akvarko, myslim, ze uz jsem toho dost nacetla, vim, ze sety nejsou to nejidealnejsi, ale po pravde nemuzu si dovolit do nej moc investovat a zatim to ma byt tak pro radost .... Taky potrebuju solidni poklop, aby se mi AQ nedostaly kocky, nikoho kdo by mi ho mohl pripadne vyrobit neznam. Mohli byste mi poradit, jak moc velky rozdil je mezi
akvaria.heureka.cz/… a mnou puvodne vybranym
akvaria.heureka.cz/…# Potrebuju opravdu denni a nocni osvetleni? Je svetlo v tom levnejsim setu vhodne aspon pro nenarocne rostlinky? A slo by pripadne casem nejak predelat na vetsi vykon? Asi tam nemuzu jen tak nainstalovat LEDku s vetsim vykonem ..... Taky co filtr? Predem se omlouvam za prihlouple dotazy .... Do AQ planuju hejno neonek, popr. nejake otiky .....
Starší reakce
Ahoj, můžu potvrdit slova Maq z vlastní zkušenosti.