Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Jaký filtr

 

NápovědaFórum » Technika » Filtry 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 34 Přejít na další stránku   1  
Jaký filtr
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.03.2017 22:37 mera – jaký filtr
Prosím o radu. Snažil jsem se pročíst diskuse týkající se filtrování vody. Zakládám AQ 400 l. Uvnitř chci mít jen NEZBYTNÉ věci a tím filtr není, takže chci filtr vnější. Někdo tvrdí, že v ideálních podmínkách filtrace není potřeba. Já jsem začátečník od píky a to si nedovolím. Výrobců filtrací je víc, nabízejí s UV lampou, s topením, s vývodem pro vzduchování a další. Rozhodnout se není snadné, obvzláště, když nevím o obchodu, kde by mi nezaujatě odborně poradili. Byl jsem ve třech a výsledky byly tak odlišné, že jsem pojal nedůvěru. Hodlám AQ přiměřeně osídlené jak rybami, tak rostlinami. Žádné Holandské. Také se nebudu snažit vyrobit vlastní filtr. Potřebuji něco osvědčeného a bez obav, že si z obýváku udělám mokřad a bez toho, abych denně sledoval, jetli to někde nezačalo kapat. Dík za dobře míněné rady.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   02.03.2017 16:36 R Muž afc1886 [14704] Re: NatyKli
Trošku to rozveď,jestli vnitřní nebo vnější a kolik jsi ochotna do filtru investovat.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   02.03.2017 12:17 Muž Iceman [96] Re: NatyKli
Tak třeba čerpací hlavu (atman 200, aquael pat mini apod.) + akvacit přiměřené velikosti.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   02.03.2017 11:48 NatyKli – Filtr do 60l akva
Poraďte mi prosím jaký filtr do 60l akvária?

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.02.2017 19:13 Muž erik [10] Re: Jarry
Áno chcem to aj kvôli bezpečnosti, áno, vlastne som blbec, áno máte pravdu. A tým pádom čo sa môže stať ak by to niekto prehnal s filtrom.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   22.02.2017 19:01 R Muž romant [27987] Re: erik