Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Jaký filtr

 

NápovědaFórum » Technika » Filtry 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 209 Přejít na další stránku   1  
Jaký filtr
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.07.2009 15:41 Jarda K. – Serafil 60 - co vy na to?
Zdravím, budu zřizovat akvárium a vybírám si techniku. Akvárko bude mít tak do 60, maximálně 70 litrů. Jsem naprostý začátečník a tak nevím, co z toho na trhu je kvalitní a co ne. Máte někdo zkušenost s tímhle filtrem? Případně co by jste místo něho doporučili? Za nějakou rozumnou cenu samozřejmě. Díky za odpovědi
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.07.2009 05:54 Muž Miras [111] – Re: ČUPR
jak změřím ten obsah kyslíku ve vodě, je na to nějaký klasický test jako např na PH...

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   24.07.2009 11:02 Muž Pusta [25]
Vzduchování přes den u tebe bude asi zbytečné, v noci je to ale o něčem jiném.
1. přes noc rosliny 02 neprodukují naopak jej spotřebovávají, takže hladina 02 klesá (i když ryby to většinou rozdýchají), CO2 přes noc k ničemu není, naopak může uškodit rybám
2. v těchto parných dnech (kdy stoupá teplota vody a klesá rozpustnost 02) vzduchování přes noc, kdy se do akvária pumpuje chladnější vzduch, dobře ochlazuje vodu (mě teplota klesá z 30st. na 26-27st.)
Vzduchování bych proto nechal, jen s tím rozdílem, že bych ho přes hodiny nastavil jen na noc a přes den bych pouštěl CO2.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 2   24.07.2009 09:04 Muž ČUPR [204] - Tetry
Pokud čerpadlo, které je umístěno ve filtru dostatečně čeří hladinu, máš dostatek rostlin a rozumný počet ryb, je vzduchování opravdu zbytečné. Zkus někdy změřit obsah kyslíku ve vodě, oxid uhličitý CO2, dusičnany NO3 a dusitany NO2 pro kontrolu.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   24.07.2009 08:51 koblihcz