Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Živorodky - nemoc

 

NápovědaFórum » Nemoci  

Přejít na předchozí stránku 20 Přejít na další stránku   1  
Živorodky - nemoc
Pro přesnější a rychlejší určení nemoci a její příčiny je vhodné k dotazu přidat fotku.
Doplňující informace o akváriu, např. zda jde o zaběhlou nebo čerstvě založenou nádrž, něco o údržbě (jak často je měněna voda, čištěn filtr) také pomohou.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.10.2011 18:42 Aduš Re: romant
Možná to je tohle.Červi přes 1 mm dlouzí na kůži a co je to parazitální vyšetření?Promiňte ty hloupé dotazy ale jsem docela začátečník.Dá se to nějak vyléčit bez něčí pomoci?Myslím třeba malachitová zeleň nebo tak
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.10.2011 18:38 Aduš Re: romant
Bohužel jsem tam nic nenašla ale myslím si, že by to mohli být nějací bičíkovci
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.10.2011 18:38 Aduš Re: Aduš
Nevíte prosím někdo co by to mohlo být?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.10.2011 13:54 Aduš
Poraďte mi prosím té rybičce se tam udělala strašná boule nevím co jí je sad
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   20.10.2011 14:32 Aduš
Ahoj mám problém.Moje rybka jako kdyby má půlku hlavy černou a půlku takovou normální.to dřív neměla.Zatím není nijak třeba schovaná v rostlinách ale normálně s ostatníma rybama je to teda samička a samečci ji pořád honí ale mně se to nějak nezdá nevíte co by to mohlo být?

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 13   12.10.2011 20:13 R Muž Silent [5949] Re: Nobody