Živorodky - chov
Osobně bych nedal jiné než ty duhové, na molly je to malé. Hlavně pamatovat na tu kvalitu filtrace, na což ona věta o setovém provedení moc nesedí(tedy obvykle je filtrace poddimenzována). Pro tento účel obdobné sety vylepšuji var. filtrace v podobě čepací hlavy a kostky biomolitanu např.
www.akvapotreby.com/… ,
www.akvapotreby.com/… Jestli to je set,a chceš tam mít živorodky,tak bych hned pořešil filtraci.Ta je totiž s osvětlením slabina většiny setů.
Jsem začátečník, tudíž jsem si koupil akvaristický set, 54l akvarium chtěl bych v něm mít Živorodky duhové a ostrotlamé v akváriu budou živé rostliny
Ne, neplatí, je třeba vycházet z akvária jako celku, tedy celkového objemu a vybavení, zde jde hlavně o účinnost filtrace, množství prosperujících rostlin a v neposlední řadě taktéž je to o spoluobyvatelích. Ten dotaz by chtělo konkretizovat ve výše popsaném.
0 31.07.2016 14:44 Jakub Růžička Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli pro živorodky platí 3 cm rybky na 1 litr akvária. předem díky,
Starší reakce
Zkoušel jsem pokojovou teplotu kolem 24 a nic pak jsem zkusil 27 a nic teď to běží na 29 a nic a krmím to vločkama a grindalem. Mám změnit krmení? To co je v atlasu těch 26 mám dodržovat?
Díky
Na kolik topíš? A čimpa to krmíš?
Tak nevím co dělám špatně... Mám je v 54l akvarku (samotné). A nemnoží se :( mám je v akvu 2 měsíce a od té doby jsem zahlédnul jen 2-3 prcky. Všechny hrozby jsem odstranil. Filtrace jede na minimum aby neumlátila potěr. Bublifuk jede hrozně jemně a málo. Endlerky snima už nejsou. Krevetky jsem si otrávil kvuli odkalování. Co může mít vliv na rozmnožování těchto prcků? A ještě jsem si pořídil Grindal aby měli něco dobrého na zub. Asi zítra properu na zahradě to dno jestli není nějak toxické a Novoheterandrie sličná kvuli tomu nechce rodit. Jinak mě opravdu nic jiného nenapadá. A nebo porodí a prcek umře. Máte někdo nějakou radu? Děkuji
Starší reakce