Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Živorodky - chov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Druhy ryb - chov 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 10 Přejít na další stránku   1  
Živorodky - chov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.07.2016 15:36 Jakub Růžička Re: romant
Jsem začátečník, tudíž jsem si koupil akvaristický set, 54l akvarium chtěl bych v něm mít Živorodky duhové a ostrotlamé v akváriu budou živé rostliny
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.07.2016 14:55 R Muž romant [27987] Re: Jakub Růžička
Ne, neplatí, je třeba vycházet z akvária jako celku, tedy celkového objemu a vybavení, zde jde hlavně o účinnost filtrace, množství prosperujících rostlin a v neposlední řadě taktéž je to o spoluobyvatelích. Ten dotaz by chtělo konkretizovat ve výše popsaném.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.07.2016 14:44 Jakub Růžička
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli pro živorodky platí 3 cm rybky na 1 litr akvária. předem díky,

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.04.2016 11:05 Muž BuldozerGT86 [45] - Prodám - TlamovceRe: Turbínka
Zkoušel jsem pokojovou teplotu kolem 24 a nic pak jsem zkusil 27 a nic teď to běží na 29 a nic a krmím to vločkama a grindalem. Mám změnit krmení? To co je v atlasu těch 26 mám dodržovat?

Díky
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.04.2016 10:48 Žena Turbínka [2558] Re: BuldozerGT86
Na kolik topíš? A čimpa to krmíš?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.04.2016 07:31 Muž BuldozerGT86 [45] - Prodám - Tlamovce – Novoheterandrie sličná