Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Artemie

 

NápovědaFórum » Krmení » Živé krmení 

Přejít na předchozí stránku 16 Přejít na další stránku   1  
Artemie
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   10.12.2013 07:59 JoKa Re: ludvik
Ja vim, ze to tady bylo, ale odpovedi jsem neshledal dostatecne, proto jsem hledal i jinde. Navic ja jsem tvor zvidavy, studuji a hledam i jinde a to i veci, ktere ani treba doma nemam, nebo nepouzivam... Rad mam prehled a jsem v obraze...
K tomu kysliku. Artemky v prirode zijou v solnych jeskynich, kde je tak vysoka koncentrace soli, ze tam uz nema narok zit prakticky cokoli jineho, takze ani nic, co by kyslik produkovalo. Proto nejsou na kyslik narocne...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.12.2013 22:40 Muž ludvik [1082] Re: Raviolka
To je problém zdejších naboptnalých diskusí. Desítky stránek, sice o stejném tématu, ale leckdy jen volně. Takže i když jsem to četl celé (samozřejmě ne dnes), prostě si nelze zapamatovat všechno. Zvlášť když to mohlo být jen pár vět uprostřed něčeho jiného. A hledáním fultextem se bohužel nedá moc použít. Jak se zeptat? Ve zkratkách? Plně? Latinsky, česky? Málokdy člověk něco najde ... a když najde, tak stejně musí přečíst desítky stránek, aby získal souvislosti. Mimochodem to neví ani Urtman, který to složitě zjišťuje jinde :-)

Sorry, nedalo mi to :-) Bojuji proti tomuto způsobu dlouhodobě.

To vzduchování mi vrtá hlavou. Vždyť v tom počtu musí mít už problém s kyslíkem. Nebo jsou tak málo náročné?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   09.12.2013 22:30 Žena Raviolka [2148] Re: ludvik
Probíralo se to tady naposledy měsíc zpátky, tak si tam kdyžtak zacouvej. Ve zkratce - po vylíhnutí vypni vzduchování, přidej příp. víc soli a začni krmit (zelenou vodou, speciálním krmením typu Liquizell apod., nebo opatrně!! kvasnicemi) a vyzbroj se trpělivostí. Chce to spíš mělkou misku, pak tam může být artémka relativně nahusto.