Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Výběr ryb do nového akvária

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Výběr ryb / Hodí se tyto rybky k sobě? 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 14 Přejít na další stránku   1  
Výběr ryb do nového akvária
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.04.2012 17:39 wassyl – bojovnica+cichlidky
čavte všetci :) som začiatočník a práve som zariadil akvárko(60 l) a vravím si že za pár dní už treba rybky :) nazačiatok určite neonky s black molly/pavie očko +prísavníci.Ale mám dilemu lebo sa mi páčia aj bojovnice aj cichlidky,a nechcem byť ukrátený ano o jeden druh ,no dočítal som sa že cichlidy s bojovnicami NIKDY :( je to pravda ???alebo sa to dá aj nejako vyriešiť ?? ĎAKUJEM :)

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.04.2012 06:30 Žena Alkestis [9] Re: LiborSprysl
Nn, uz mlcim. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   01.04.2012 05:53 Muž LiborSprysl [9015] Re: Alkestis
Alkestis napsala: Takze relativne pokud by se potkali jiz jako mladata, tak by to ciste teoreticky mohlo byt i mozne...
Opět záleží na poměru velikosti...Fosilis i clarias se prodává pěti, stejně jako deseti, či dokonce o něco více centimetrový. Rájovci mají zhruba od 4 cm...Ještě nějaký koment?
Keříčkovci v základní prodejní velikosti spolknou neonku jako prd...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.03.2012 22:31 Žena Alkestis [9] Re: LiborSprysl
Takze relativne pokud by se potkali jiz jako mladata, tak by to ciste teoreticky mohlo byt i mozne...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 4   31.03.2012 08:13 Muž LiborSprysl [9015] Re: Alkestis
No dospělý rájovec v deseti centimetrech ustojí soužití s tím "hadem" v pohodě, čtyřkový se už bude muset bát...Ta tlama je rozklopitelná skoro na devadesát stupňů...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.03.2012 06:38 Žena Alkestis [9] Re: LiborSprysl