Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Výběr ryb do nového akvária

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Výběr ryb / Hodí se tyto rybky k sobě? 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 21 Přejít na další stránku   1  
Výběr ryb do nového akvária
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   02.07.2010 17:48 Muž voko [9] - Živorodky – Re: Dominika
A to se divíš ? Dávat tam ryby po týdnu????!!!!!! no :-O Vůbec bych se nedivilm, kdyby tam do zítřka plavalo více rybek bříškem nahoru. hmm
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   02.07.2010 16:29 Dominika – Neonka neplave... :(
Ahoj všichni, jsem akvarista začátečník a mám v 54l akva 8 neonek a 4 páví očka, akvarko je týden zabehnuté a včera jsem tam dala rybičky. Všechno bylo v pořádku, akorát dnes se jedna neonka jaksi jen tak nechala unášet proudem i briskem nahoru, tak jsem ji radsi vybrala, zatím žije, ale mám o ni celkem obavy, žádné zvláštní znaky na ní nevidím. Dělá mi starost další neonka, která se taky nechává unášet proudem a jakoby se nechá bouchat o dno :-( :-( :-( Vůbec nevím, co by jim mohlo být... Snažila jsem se akva přizpůsobit jejim potřebám, ale asi se mi to nepovedlo.. Nebo že bych si něco s nima do nového akva dovezla??? tone tone Please help...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   30.06.2010 13:50 Žena Danila [4489] - Sumci – Re: Tole
Myslím, že vám tam velmi silně přebývá sumeček žraločí a závojnatky..... ano
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.06.2010 22:08 Tole
no jak se to veme zbavil sem se sumečka mřenky a tý tetry
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.06.2010 21:22 Muž Deathbull [1928] - Cichlidy – Re: Tole
Já nevím ale máš tam dvě odpovědi a zeptáš se na to samé...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.06.2010 21:17 Tole