Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Paví očko (Gupka) - rozmnožování, odchov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Množení ryb 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 16 Přejít na další stránku   1  
Paví očko (Gupka) - rozmnožování, odchov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.07.2014 23:31 Tess17
Samečky mám 2, ale samičku jsem koupila teprve dnes. Proto ta zvědavost. Jsem začátečník. Děkuji moc za Vaše odpovědi :)PS: Za tu kvalitu fotky se omlouvám..
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 2   16.07.2014 23:26 Muž Zoidik [2193] - Ničemu nerozumím, nic neumímRe: Surdo
Není podmínkou aby byl samec. Už si ji v tom stavu mohla přinést.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.07.2014 23:14 Muž Surdo [35] Re: Tess17
ak máš aj samca tak určite je březí
v akva kde je samec som ešte gupku ktorá nebola březí nevidel :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.07.2014 23:11 Muž Zoidik [2193] - Ničemu nerozumím, nic neumímRe: Tess17
jo, je v tom
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.07.2014 23:05 Tess17 – Skvrna březosti
Fotka k příspěvku Přikládám ještě jednu fotku ahoj
Za kvalitu fotek se omlouvám...
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.07.2014 22:59 Tess 17 – Skvrna březosti
Fotka k příspěvku Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli někdo z Vás má zkušenosti a pozná, jestli je březí nebo ne. .Někdy skvrnku vidím, někdy zase ne... přikládám fotky... Děkuji moc za Vaše odpovědi ano
 

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   09.07.2014 09:42 Žena Turbínka [2558] Re: PavíholkaXXL