Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Paví očko (Gupka) - rozmnožování, odchov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Množení ryb 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 3 Přejít na další stránku   1  
Paví očko (Gupka) - rozmnožování, odchov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   07.08.2020 10:05 Králík Re: Guppy
To je zajímavé, toto jsme ještě u svých gupek nikdy neviděl, a to že je chovám už hodně dlouho.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 6   07.08.2020 09:31 R Muž Guppy [2277] - Rostliny, paví očka, malé cichlidy
Krátké video z procesu namlouvání a páření gupek - hlavně z pohledu ne/aktivního přístupu samičky.
www.youtube.com/…

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   27.06.2020 20:42 Hornik20 Re: vaclav
Pořídil sem si u jednoho místního chovatele z vlastního chovu další 2 samce tak jsem zvědav jestli z vlastního chovu jsou o něco odolnější. Jsem začátečník takže sem neměl odvahu jít do jiných ryb.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   27.06.2020 20:31 R Muž vaclav [14570] - Echinodory + stonkové rostlinyRe: Hornik20
Ryby z prodejny jsou většinou tak zdevastované že jich dost velké procento může umřít, zvláště když přijdou do dost jiných podmínek. To co přežije jsou odolnější jedinci a ty bych si nechal a nic už dál nekupoval. Poměrně rychle se namnoží. Jakmile k nim koupíš další bude se umírání s největší pravděpodobností opakovat. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   27.06.2020 20:07 Hornik20 – Guppy