Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Znovuzaložení akvária

 

NápovědaFórum » Zakládání a údržba akvárií » Zakládání 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 17 Žádná další stránka   1  
Znovuzaložení akvária
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.01.2009 12:50 Muž Sid [6685] - Rostliny – Re: zonja
Omlouvám se, v tomto už vám neporadím; nechci rozhodovat o dalším osudu vašich rybek. Jen bych se přimlouval za pokus o jejich vyléčení.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.01.2009 12:44 zonja – Re: Sid
díky moc, já potřebuju vždycky nakopnout a ověřit si to, bohužel mě mrzí, že jsem jako začátečník slepě věřila odborníkovi, teď za to pykají ty rybky sad no pokusím se ještě něco s tímto akva udělat, dosadit rostlinky a dám pryč asi ty molíky a tu chudinku samotnou paví očko a ještě nevím, ale asi ty zbylé tři parmičky nádherné, když ten jeden stejně je divnej, mám odebrat i nějakýho pancéřníčka, když jich tam je sedm? ancitríka nechám určitě.
je čtyři kusy dostatečné hejno? mám na úkor jiného druhu přidat jednu, dvě rybky?
zůstane tam 1 ancistrus, 4 parmičky zlaté, 4 tetry černé a 7 pancéřníčků
musím se pokusit o záchranu, buď to vyjde, nebo ne....
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.01.2009 10:00 Muž Sid [6685] - Rostliny – Re: zonja
Myslím, že si dokážete odpovědět sama. ;-) Potřebovala jste jen trochu "pošťouchnout".
Pamatujte: příliš velká láska k rybičkám, nutícím člověka nacpat do akviška všechno oploutvené, co mu padne do oka, je zaručená cesta do "Problémova". :-)
(I ten filtr bude stíhat...:))
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.01.2009 08:54 zonja
re: vaclav, když bohužel s čištěním nemám na výběr, bývá tak často zasr..., že ani pak nefachá a to bych ryby otrávila sad což už asi stejně dělám, díky za článek, už je v oblíbených love
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   31.01.2009 08:52 zonja