Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Neonky - chov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Druhy ryb - chov 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 3 Přejít na další stránku   1  
Neonky - chov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   21.04.2019 15:32 zdraza11
Fotka k příspěvku Dobrý den , možná hloupej dotaz ,ale jsem začátečník , mám v akvariu asi pětadvacet neonek a jedna znich má ohromě nafouklé břicho jako by byla v tom , plave kolem jedné rostlinky a nepusti k sobě zádnou jinou . nevím co s ní , děkuji za odpověď
 

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.12.2018 17:29 Muž brukiz [85] - RostlinyRe: Strakááč
Prostě to zkusím a uvidíme, co to provede. :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.12.2018 17:27 Muž Strakááč [138] - Jižní Amerika a (Truhlář)
jinak když už jsem tady ve vlákně...
zkoušel jste někdo rozmnožit neonky modré? prý je odchov podobný jak u neonek obecných, jen se to hodně liší v počtu jiker, kdy neonky modré prý mají jen kolem 5kousků.. je to jedinej problém těch neonek modrých, nebo je tam něco dalšího ? celkem by mě zajímalo, jestli to někdo vůbec zkoušel.. :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.12.2018 17:22 Muž Strakááč [138] - Jižní Amerika a (Truhlář)Re: brukiz
uhlí bych vyndal... to tam dlouhodobě taky nedělá dobrotu...
jinak místo torbenu doporučuju spíš lejt výluh z rašeliny, případně dát pytlíček s rašelinou do filtru a hnát to přes ní :) ale musí bejt samozřejmě bez hnojiv atd...
torben nesnižuje pH skoro vůbec (já mu naměřil 6,4pH) a tobě se bude hodit to pH těm neonkám trochu scuknout níž... ale jinak ani v 7,6pH nebylo vidět, že by se jim nelíbilo.... ostatně dlouhodobě jsem to nezkoušel...