Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Zaběhnutí akvária

 

NápovědaFórum » Zakládání a údržba akvárií » Záběh 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 14 Přejít na další stránku   1  
Zaběhnutí akvária
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.02.2016 13:53 Muž BuldozerGT86 [45] - Prodám - TlamovceRe: Boldy
Nedávno jsem jako začátečník založil svoje první akva... Mám tam pár fotek tak se můžeš podívat jak jsem pokračoval v rostlinách. Rybky jsem tam dal, až se mi na kytkách udělala řasa. Další den jsem měl akva krásně čisté.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.02.2016 13:37 Muž Boldy [0] Re: patamatix
Přesně tyto rostliny už tam mám (to neznamená, že už bych je nechtěl), ale zadní část nádrže je doslova nabušená, nemáte radu spíše pro rostliny do popředí?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.02.2016 13:31 Muž patamatix [408] Re: Boldy
No podle té fotky jich není dost ;-) něco rychle rostoucího : rybicky.net/atlasrostlin/limnophila_sessiliflora rybicky.net/atlasrostlin/hygrophila_polysperma
rybicky.net/atlasrostlin/ceratophyllum_demersum . Rychle rostoucí rostliny ti pomáhají odbourávat škodlivé látky,kterých tam je na začátku až,až.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.02.2016 13:28 Muž Boldy [0]
Dobrá, hned jak bude čas, dojedu koupit další rostlinky...Ještě otázečka, podhnojil jsem dno trohou osmocote, v braníku mi říkali, že poměrně nahrává řasám, setkal jste se s tím někdo? Děkuji
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.02.2016 13:22 Muž koyack [87] Re: Boldy
Já bych doporučil více rostlin. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.02.2016 13:16 Muž Boldy [0] Re: patamatix