Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Vzduchování a vzduchovací motorky

 

NápovědaFórum » Technika » Vzduchování, vzduchovací motorky 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránku 22 Přejít na další stránku   1  
Vzduchování a vzduchovací motorky
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.03.2010 18:14 krieg
ancistrus napsal: Penize misto do vzduchovani investuj do nenarocnych rychlerostoucich rostlinek a uvidis jak to bude pekne slapat palec Jsem začátečník, mohl bys mi pls poradit ( nebo někdo jiný), jaké jsou nenáročné rychlerostoucí rostlinky? :-) Vím, že mám možná hodně laické otázky, ale radši se zeptám, než aby mi šlo akvárium do kytek ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.03.2010 18:14 Muž Malapa [494] - Afrika – Re: krieg
Stačí filtrovat, pokud výstup čeří trochu hladinu.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.03.2010 18:11 krieg
Malapa napsal: Samozřejmě, že má! no Teď jsem to trochu nepochopil.Já tam ten filtr samozřejmě mám, jen mě zajímá, jestli to stačí, nebo tam mám přidat ještě vzduchovací motorek....
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.03.2010 18:11 Muž ancistrus [25] - Rostliny
V tvem pripade je vzduchovani zcela zbytecne. Penize misto do vzduchovani investuj do nenarocnych rychlerostoucich rostlinek a uvidis jak to bude pekne slapat palec
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.03.2010 18:01 Muž Malapa [494] - Afrika – Re: krieg